چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

هم زمان با روز آتش نشان؛

افتتاح ساختمان جدید آتش نشانی در شهر قدس

شهردار قدس از افتتاح ساختمان ایستگاه شماره ۵ آتش نشانی قدس هم زمان با روز آتش نشان خبر داد.

افتتاح ساختمان جدید آتش نشانی در شهر قدس

به گزارش تهران رسانه ؛ مسعود مختاری اظهار داشت: آتش نشانان همواره در تلاش هستند تا در هنگام بروز حوادث و مخاطرات به یاری شهروندان شتافته تا از بروز مشکلات بیشتر برای آنها جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: تلاش آتش نشانان را نمی توان با حرف و نام گذاری یک روز و حتی تقدیر ارج نهاد چرا که تمام روزهای خود را در هر لحظه برای این مهم که هیچ خلل و مشکلی برای شهروندان در زمان بروز حوادث طبیعی و غیر طبیعی رخ ندهد اختصاص داده اند و از جان خود برای آسایش بیش از پیش شهروندان گذشته اند.

شهردار قدس با اشاره به نقش مهم ایستگاه های آتش نشانی در مدیریت بحران و کاهش ضریب خسارات و صدمات احتمالی در حوادث غیر مترقبه اظهار داشت: با عنایت به تراکم بالای جمعیتی در شهر قدس، لزوم افزایش کمی و کیفی ایستگاه های آتش نشانی احساس می شود.

مختاری اظهار داشت: در حال حاضر سه ایستگاه آتش نشانی در این منطقه ارائه خدمات می کنند با تدابیر و تمهیدات توسط اعضای شورای اسلامی شهر یک ایستگاه دیگر به مناسبت روز آتش نشانی افزود خواهد شد.

وی ادامه داد: هر آنچه در حوزه ارتقای امکانات در چنین مراکزی تلاش شود، به همان میزان قدرت مانور مدیرت شهری در مواقع بحرانی و اضطراری افزایش می یابد که حصول چنین موفقیتی برای شهر، مردم و مسئولان حائز اهمیت و سازنده خواهد بود.

شهردار قدس گفت: در همین راستا ساختمان ایستگاه شماره ۵ آتش نشانی قدس در سه طبقه که شامل اتاق بی سیم ، آشیانه، فرماندهی ، آسایشگاه، سرویس بهداشتی، اتاق ورزش، اورژانس شامل آشیانه، مدیریت و آسایشگاه، مرکز آموزشی شامل کلاس های آموزشی، مدیریت، سرویس های بهداشتی، سالن جلسات و خوابگاه سالن پذیرایی با زیربنا ۱۶۵۰ متر مربع و هزینه ای بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هم زمان با روز آتش نشان به بهره برداری می رسد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت