نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

یک شنبه 1403/02/23

پلیس رسانه؛

آمار سرقت در تهران کاهش یافت

تهران رسانه | نیمه اول تعطیلات نوروزی در تهران، شاهد کاهش ۶ درصدی وقوع جرائم سرقت و افزایش ۱۵ درصدی کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.

آمار سرقت در تهران کاهش یافت

به گزارش تهران رسانه ؛ جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ گفت؛ با همت و تلاش همکاران در نیمه اول تعطیلات نوروزی شاهد کاهش ۶ درصدی وقوع جرائم سرقت و افزایش ۱۵ درصدی کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

سردار «حمید هداوند» اظهار داشت؛ تیم های مختلف پلیس مستقر شده و شاهد انجام گشت زنی های انتظامی در تامین نظم عمومی هستیم.

این مقام ارشد انتظامی گقت؛ طرح های مختلفی در برخورد با جرائم خشن و جمع آوری معتادان در ایام نوروز در حال اجراست و پلیس با افراد هنجار شکن و شرور که امنیت عمومی شهروندان را به مخاطره خواهند انداخت در کمترین زمان برخورد قاطع خواهد کرد.

سردار هداوند با بیان اینکه در نیمه دوم تعطیلات نوروزی شاهد بازگشایی مراکز اداری و تجاری می باشیم، تصریح کرد؛ تلاش برای برقرای نظم و امنیت و تامین آسایش شهروندان و مسافران با جدیت ادامه دارد و شهروندان در ترددهای شهری و مراجعه به مراکز اداری و تجاری علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی که سلامت و بهداشت جامعه را به ارمغان خواهد آورد، به توصیه های پلیسی توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه هوشمندی و هوشیاری پلیس در ارائه خدمات موثر به شهروندان از جمله مولفه های مهم در کاهش هدر رفت توان تجهیزاتی و نیروی انسانی پلیس است، عنوان کرد؛ نیروی انتظامی ولایتمدار و امانتدار مردم بوده، و این خصیصه ویژه پلیس ایران اسلامی است.

جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ افزود؛ با توجه به کاهش سفرهای نوروزی به علت شیوع ویروس کرونا، ما شاهد ترددهای درون شهری و حضور شهروندان در شهر تهران هستیم که در راستای تامین نظم و امنیت شهر تهران، پلیس نیز همچون سال های قبل آمادگی کامل برای خدمات رسانی به شهروندان در برخورد با جرائم مختلف را دارد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت