جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

یک شنبه 1403/02/30

پرند رسانه؛

ترکیبی متعادل در شورای سوم شهر پرند

تهران رسانه | انتخابات سومین دوره‌ی شورای شهر پرند با فراز و نشیب های خاص خود به پایان رسید و مردم شهر جدید اعضای تازه‌ی خود را شناختند .

ترکیبی متعادل در شورای سوم شهر پرند

به گزارش تهران رسانه ؛ انتخابات سومین دوره‌ی شورای شهر پرند با فراز و نشیب های خاص خود به پایان رسید و مردم شهر جدید شورای تازه‌ی خود را شناختند.

شورای سوم با ۶ تغییر نسبت به شورای دوم شهر جدید پرند با خصوصیات جالبی همراه است که اعضای آن را از سه دهه‌ی ۵۰ /۶۰ و ۷۰ نمایندگی می‌کنند و این یعنی نسل های مختلف از جمله دهه‌ هفتادی ها در این شورا نماینده‌ی خود را خواهند داشت !

کسی که بیشترین رأی را در شورای سوم از آن خود کرد، یک معلم با سابقه و خوشنام متولد دهه‌ی پنجاه می باشد که توانست نفر اول کارزار سخت و پیچیده‌ی انتخابات شورای شهر پرند شود. وی کسی نیست جز “حسین قهرمانی” با ۲۷۳۴ رأی .

نفر دوم که توانست ۲۷۱۴ رأی را کسب کند و با اختلافی اندک در رده دوم لیست اعلامی فرمانداری شهرستان قرار بگیرد؛ حجت الاسلام والمسملین “محمد محمدنیا” است . وی از اولین طلبه های حوزه علمیه شهر پرند و از اعضای دهه شصتی شورای اسلامی شهر پرند است .

نفر سوم لیست اعلامی فرمانداری شهرستان رباط کریم با ۲۶۹۰ رأی کسی نیست جز “ فضل الله چراغی” دهه پنجاهی که علاوه بر سابقه مدیریتی در شهرداری پرند، او را بعنوان یک نیروی اجرایی و میدانی می شناسند .

 

ترکیبی متعادل در شورای سوم شهر پرند

 

نفر چهارم لیست اعلامی با ۲۴۳۹ رأی مهندس “رحمت اله پایدار” می باشد که شاید بتوان او را یکی از سازندگان اولیه شهر پرند نامید . وی متولد اواخر دهه‌ی پنجاه (۵۹)است و به احتمال فراوان بازوی مهندسی شورای سوم را به عهده خواهد گرفت .

و نفر پنجم لیست اعلامی تنها بازمانده شورای دوم شهر پرند با ۲۳۱۷ رأی است وی کسی نیست جز “حسین کسمرادی چگینی” که بعنوان یک حقوقدان و همچنین مشاور نماینده محترم مجلس شورای اسلامی شناخته می شود . وی که توانست برای بار دوم اعتماد مردم را جلب کند و وارد شورای شهر شود می‌تواند بلحاظ سیاسی و ارتباطات بالادستی کمبودهای کلان شهر پرند را با کمک نماینده مجلس حل نماید. وی یک دهه شصتی است !

و اما نفرات ششم و‌هفتم لیست اعلامی شورای سوم با رأی هایی برابر (۲۲۸۰ رأی) از نسل دهه هفتادی ها می باشند که ‌پدیده های این دوره‌ی انتخابات شورای شهر پرند شدند . “محمدجواد گودرزی و مینا جعفری” هر دو متولد سال ۱۳۷۳ می باشند.
محمد جواد گودرزی با تحصیلات مهندسی کامپیوتر و مینا جعفری با تحصیلات مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد جوان‌ترین اعضای شورای سوم شهر پرند و همچنین نماینده دهه هفتادی ها در این شورا هستند که امیدواریم به کمک با تجربه های شورای سوم هوایی تازه در شهر باشند تا امیدهای رخت بر بسته از ترکیبات پیشین در سومین شورای اسلامی شهر جدید پرند که ترکیبی متعادل و جذاب را در خود می بیند، شهر را رو به سوی توسعه پایدار سوق دهند .




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت