چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

پرند رسانه؛

حمیدرضا اله یاری شهردار پرند شد

تهران رسانه | در جلسه علنی شورای اسلامی شهر پرند، شهردار جدید این شهر انتخاب شد.

حمیدرضا اله یاری شهردار پرند شد

به گزارش تهران رسانه ؛ حمیدرضا اله یاری با مدرک دکترای مدیریت ژئو پلیتیک و ۱۵ سال سابقه در شهردای های تهران و مناطق ۱۰ و ۱۴ در امور مالی، فرهنگی، منابع انسانی ورزش، پشتیبانی خدمت کرده و اشراف کامل به مباحث شهری دارد.

برخی از برنامه های ایشان؛

اولین شعار بنده به غیر از پرند شهر فرصت های طلایی با شعار هاب تکنولوژی شهر تهران برای شهر پرند برنامه دارم و زمانی شهر فرصت ها شکل می گیرد که شهر هوشمند پایه گذاری شود و تمام زیرساخت و خدمات رو بنایی بر پایه شهر هوشمند ایجاد و اجرا شود.

برای شهروندان باید کاپ یعنی کارت الکترونیکی شهروندی شهر ایجاد کرد تا برای هر اقدام آن به صورت الکترونیکی ثبت و ضبط گردد و بانک اطلاعات شهروندی ایجاد شود.

باید در ساخت و سازها استاندارد ها و مباحث حریم‌کارگاهی در نظر گرفته شود تا در عین ایمنی و استانداردها ساخت و سازها صورت گیرد. و طرح جامع شهر رعایت شود و شکل شهر به هم‌نخورد.

مباحث مبلمان شهری ، نورپردازی ها، فضای سبز و ساماندهی آب های جاری و سطحی، حمل و نقل عمومی و شهری و برون شهری و ریلی و مترو، ترافیک و اصلاح گذرها و خيابان ها و معابر و پيست دوچرخه‌سواری و غیره صورت گیرد.

نسبت به مباحث تجهیز و تکمیل سوله بحران و شرایط آب و برق و گاز و سایر موارد در زمان های زلزله و سیل و خرید و تکمیل و آموزش خدمات آتش نشانی شهر صورت گیرد.

نسبت به خدمات شهری باید اقدام‌ جدی داشته باشیم‌ و اقدامات کنونی قابل قبول و در شان شهروندان نیست و استانداردهای آبياری انجام ‌نمی شودو شست و شوی انهار و سطل زباله های شهر و جانمایی آنها و بیلبورد ها و سیمای شهری رعایت نشده است و باید کار حرفه ای انجام شود.

نسبت به جمع آوری و ساماندهی حیوانات و سگ های بلاصاحب و جانداران موذی اقدام شود تا آرامش در شهر حاکم شود.

توسعه فضای سبز، آبیاری و اصلاح خاک و گیاه و راه اندازی کلينيک گیاه و بازیافت زباله و طلای کثیف و سیاه و جداسازی و تفکیک زباله در مبدا صورت گیرد.

مباحث آرامستان ، دریاچه، و بازارچه ها محلی باید در پرند به طور جدی پیگیری و اجرایی شود تا مکانی برای تفریح و سرگرمی و تجاری و جنبه درآمدزایی شهری را در بر داشته باشد.

نسبت به ایجاد و فراهم کردن بستر زیست شبانه در شهر پرند و بسترهای فرهنگی و سرای محله و شهروند خبرنگار و همچنین برگزاری جشنواره ها ، ساخت فیلم و سایر موارد مورد نظر توسط بنده به عنوان‌ مجری اجرا خواهد شد.

در شهر پرند باید برند سازی شود و خانواده محور و گسترش قانون فرهنگ آپارتمان نشینی و شهروندی رعایت شود و برای توسعه فضای سبز از شهروندان بهره برد.

باید در پرند خانه مطبوعات و پارک کودک و آشنایی با علائم راهنمایی ایجاد شود و همچنین پارک بانوان و حمایت زنان بی سرپرست و بد سرپرست صورت گیرد.

وی نسبت به توسعه مباحث ورزش ابراز کرد: ایستگاه تندرستی و پیاده روی خانوادگی و سایر اقدامات ورزشی و تیم ها در رشته‌هاي مختلف صورت گیرد.

ساماندهی اماکن بی دفاع و میادین و خیابان ها نسبت به کارتن خواب ها با ایجاد گرمخانه




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت