نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

پنج شنبه 1403/02/20

ورامین رسانه؛

افتتاح ۷ طرح عمرانی، فرهنگی و آموزشی در ورامین

تهران رسانه | هفت طرح عمرانی، فرهنگی و آموزشی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، در ورامین افتتاح شد.

افتتاح ۷ طرح عمرانی، فرهنگی و آموزشی در ورامین

به گزارش تهران رسانه ؛ فرماندار ورامین در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با هفته دولت، ۲۵ طرح عمرانی با اعتباری افزون بر ۳۰۱ میلیارد و ۷۰۳ میلیون تومان در شهرستان ورامین افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

حسین کاغذلو افزود: این طرح ها در حوزه های جهاد کشاورزی، صنعت و معدن، شهرداری، راهداری، بنیاد مسکن، میراث فرهنگی و آموزش و پرورش است که در طول ایام هفته دولت افتتاح شد.

وی اضافه کرد: با بهره برداری از این طرح ها، برای ۵۹۲ نفر به صورت مسقیم شغل ایجاد شده است.

کاغذلو در خصوص طرح های افتتاح شده روز جاری اظهار داشت: این طرح‌ها شامل تولید مرکز تولید قارچ، بهره برداری از سیستم آبیاری تحت فشار، افتتاح کارخانه تولید چربی صنعتی، احداث ۲ پروژه آموزشی در جوادآباد، شهربازی بوستان ۱۵ خرداد و مجتمع فرهنگی روستای خورین است که با حضور معاون استاندار افتتاح شد.

وی افزود: کارخانه تولید چربی که از ضایعات کشتار دام اقدام به تولید چربی صنعتی می‌کند با اعتباری افزون بر ۱۷۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال احداث شده و برای ۳۸ نفر شغل ایجاد کرده است.

فرماندار ورامین گفت: واحد تولید قارچ و اجرای سیستم آبیاری تحت فشار (تیپ و قطره‌ای) نیز به ترتیب با اعتبار ۳۵ و ۱۹ میلیارد ریال احداث شده و با بهره برداری از این ۲ طرح برای ۵۵ نفر شغل ایجاد شد.

وی اظهار داشت: سالن هم‌اندیشی شهید قاسم سلیمانی آموزش و پرورش جوادآباد با اعتباری بیش از سه میلیارد ریال در زیربنای ۸۵ متر مربع احداث شده است و ظرفیت ۳۰ نفر دارد.

کاغذلو گفت: همچنین مدرسه خیرساز سعدی روستای علی آباد محیط از توابع بخش جوادآباد نیز با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، با زیربنای ۲۲۵ مترمربع و در سه کلاس احداث شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرماندار ورامین اضافه کرد: شهربازی بوستان ۱۵ خرداد ورامین با اعتباری افزون بر ۱۵۰ میلیارد ریال با مشارکت بخش خصوصی احداث شده و از امکاناتی نظیر ۳۰ دستگاه وسیله بازی بزرگسالان و کودکان نظیر چرخ و فلک، محوطه اسکیت، فریزی، رنجر، تاب اسکای و سایر امکانات برخوردار است.

وی افزود: مجتمع فرهنگی روستای خورین از توابع بخش مرکزی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده در زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع در سه طبقه با زیربنای ۹۰۰ مترمربع احداث شده و از امکاناتی نظیر کتابخانه، کارگاه آموزشی، انبار و بخش تجاری برخوردار است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت