چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

پلیس رسانه؛

وقوع ۳ هزار تصادف در شهرستان بهارستان

تهران رسانه | طی شش ماه نخست امسال بیش از ۳ هزار مورد حادثه رانندگی در جاده‌های بهارستان رخ داده است که در این تصادفات ۸ نفر کشته شدند.

وقوع ۳ هزار تصادف در شهرستان بهارستان

به گزارش تهران رسانه ؛ رئیس پلیس راهور بهارستان از وقوع ۳ هزار تصادف طی ۶ ماه نخست سالجاری در این شهرستان خبر داد و گفت: استفاده از کمربندی گلستان به‌ عنوان یک مسیر جایگزین در مواقع بحرانی راهگشا نیست.

سرهنگ جبار جمشیدی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی شش ماه نخست امسال بیش از ۳ هزار مورد حادثه رانندگی در جاده‌های بهارستان رخ داده است که در این تصادفات ۸ نفر کشته شدند.

جمشیدی با بیان اینکه بررسی آمارها نشان می‌دهد در مجموع ۱۱ درصد حوادث جاده‌ای بهارستان نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، افزود: نبود دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی و کمربندی، دو مشکل جدی شهرستان بهارستان است.

وی با اشاره به اینکه به‌طور متوسط روزانه بین ۲۰ تا ۳۰ تصادف در بهارستان رخ می‌دهد، افزود: متأسفانه به‌خاطر عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در این منطقه، روز بدون حادثه نداریم.

رئیس پلیس راهور بهارستان به پروژه کمربندی در حال ساخت شهر گلستان اشاره کرد و بیان داشت: به‌خاطر مکان‌یابی غلط و اشکالاتی که در این مسیر دیده می‌شود، در صورت افتتاح پیش‌بینی می‌شود فقط ۲۰ درصد از مشکلات ترافیکی این شهر حل شود.

وی عنوا ن داشت: کمربندی شهر گلستان فقط نام کمربندی را یدک می‌کشد و نمی‌توان از آن به‌عنوان یک مسیر جایگزین در مواقع بحرانی استفاده کرد.

جمشیدی به تلخ‌ترین حادثه رانندگی بهارستان طی شش ماه گذشته اشاره کرد و گفت: حادثه برخورد تریلی با پل عابر پیاده شهرک سبزدشت که موجب کشته شدن دو تن از اهالی بهارستان شد تلخ‌ترین حادثه شش ماه گذشته بود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت