رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

رفع تصرف زمین ملی و دولتی در استان تهران

تحقق ۱۰۸ درصدی تعهد اشتغال در استان تهران

احداث نیروگاه برق خورشیدی در استان تهران

شنبه 1403/02/08

با حکم استاندار؛

انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران

تهران رسانه | سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران منصوب شد.

انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ محسن منصوری در حکمی «عابد ملکی» را به سرپرستی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران منصوب کرد.

در این حکم آمده است؛ با عنایت به مراتب شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی منصوب می‌شوید و انتظار می‌رود با اتکال به خداوند متعال و سرلوحه قرار دادن مفاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و عهدنامه مدیران دولت مردمی در اموری مانند: نظارت بر تهیه و تصویب طرح‌های توسعه و عمرانی شهری و روستایی، اهتمام به تعامل حداکثری با مدیران سایر دستگاه‌ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا، برنامه‌ریزی اصولی به منظور پیشبرد پروژه‌های عمرانی و رشد متوازن مناطق، احصا سامانه مسائل نیازمندی‌های عمرانی و تعیین اولویت‌ها به همراه ارائه طرح‌های نوآورانه، ایجاد هماهنگی کامل در زمینه‌های فنی و عمرانی؛ مراقبت و نحوه ساخت و سازها با تاکید بر الگوی شهرسازی و معماری اسلامی- ایرانی، بهره گیری از ظرفیت‌ها و تجارب نیروهای توانمند و متخصص، نظارت بر اجرای طرح‌های عمرانی دستگاه‌های استانی و نحوه عملکرد جذب اعتبارات و ارائه منظم و مستمر گزارش عملکرد از اقدامات صورت گرفته اهتمام لازم را به عمل آورید.

امید است با استعانت از درگاه ایزد منان در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در عمل به وظایف محوله موفق و موید باشید.

گفتنی است که آئین تکریم و معارفه معاون عمرانی استاندار تهران با حضور محسن منصوری استاندار تهران و سایر مسئولان برگزار شد و عبدالرضا چراغعلی به عنوان مشاور عمرانی استاندار تهران منصوب شد.

تهران رسانه، این انتصاب را به ایشان تبریک و برای وی و همکارانشان آرزوی موفقیت دارد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

تهران رسانه | در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۳۲ نفر در حوزه انتخابیه تهران و دو تن از نامزدها در ورامین با هم رقابت خواهند کرد.

اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار در تهران

اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار در تهران

تهران رسانه | در طرح‌ ساماندهی چرخی ها ۹۹ نفر از نیروهای اجرایی معبربان، ۲۸دستگاه خودرو و ۳۱ نفر از نیروهای یگان عملیات راهور تهران حضور دارند.

جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

تهران رسانه | مالکان تاکسی‌ های فرسوده فعال می‌توانند برای جایگزینی تاکسی‌ های فرسوده خود با تاکسی‌های برقی در تهران نام نویسی کنند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت