چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

در طول 20 سال گذشته؛

افزایش جمعیت روستایی در شهرستان ملارد

سرپرست فرمانداری ملارد گفت: امروز جمعیت روستایی شهرستان ملارد نسبت به سال ۷۵ به میزان ۱۰ برابر شده است که نشان دهنده این است که این منطقه قابلیت ارتقا در روستا ها را دارد.

افزایش جمعیت روستایی در شهرستان ملارد

به گزارش تهران رسانه ؛ حسین توکلی کجانی عصر یکشنبه در مراسم گرامیداشت جایگاه روستاییان و عشایر شهرستان ملارد طی سخنانی اظهار داشت: مجموعه روستاها و عشایر در قبل و بعد از انقلاب مورد توجه قرار نگرفته اند و همین عدم توجه خللی در توسعه روستاها ایجاد کرد و برنامه ای توسعه به عنوان برنامه های بلند مدت ایجاد شد و به دلیل عدم توجه اتفاقات خوبی برای روستاها به وقوع نپیوست.

توکلی کجانی افزود: امروز جمعیت روستایی شهرستان ملارد نسبت به سال ۷۵ به میزان ۱۰ برابر شده است که نشان دهنده این است که این منطقه قابلیت ارتقا در روستا ها را دارد و روستاها با برکت نظام جمهوری اسلامی توسعه خوبی اشته اند و مردم منطقه نگاه خوبی به توسعه روستایی داشته اند .

وی در ادامه با اشاره به برنامه ششم توسعه گفت: در این برنامه نگاه ویژه ای به روستاها شده است و اگر ما به دنبال این هستیم که توسعه داشته باشیم باید اول به روستاها توجه ویژه کنیم و در این زمینه باید برای ملارد طرح تعریف شود و ایده پردازی صورت بگیرد چرا که ما در روستاها دارای نقطه امنیت و عاطفی هستیم و اگر تولید روستا بالا باشد می توانیم امنیت اقتصادی را مشاهده کنیم.

وی با بیان اینکه عشایر در تعیین حکومت ها نقش ویژه داشته اند افزود: ارزش افزوده باید برای عشایر هم دیده شود همانطور که در خیلی از مناطق برای چراگاه های دام ها هزینه شده است لذا همه باید کمک کنند تا هویت روستایی برگردد و نگاه کشور باید به روستایی و دامدار تغییر کند و این نگاه به نوع رفتار مدیران باز می گردد و باید بگوییم که طی سال های اخیر در حوزه مدیریت روستایی خوب عمل کردیم و باید تلاش کنیم بدبینی ایجاد نشود و اگر بودجه ها در جهتی که رضایت مردم را تامین نکند هزینه نشوند به طور قطع در قانون هفتم نگاه قانونگذار تغییر پیدا خواهد کرد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت