چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛

مسابقه دوچرخه سواری نوجوانان در بومهن برگزار شد

مسابقه دوچرخه سواری نوجوانان به مناسبت هفته نیروی انتظامی در شهر بومهن برگزار شد.

مسابقه دوچرخه سواری نوجوانان در بومهن برگزار شد

به گزارش تهران رسانه ؛ این مسابقه روز چهارشنبه از مدرسه باهنر آغاز و تا محل بخشداری بومهن به مسافت 6 کیلومتر با حضور 97 دوچرخه سوار نوجوان برگزار شد.
بخشدار بومهن در این همایش ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: سبز پوشان نیروی انتظامی حافظ امنیت و آرامش جامعه هستند و امروز شرکت کنندگان در این رقابت با حمایت نیروی انتظامی، پلیس راهور و راهنمایی و رانندگی مسیر 6 کیلومتری مسابقه را به سلامت طی کردند.
رضا خدادادی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: اغلب رزمندگان دفاع مقدس از میان جوانان و نوجوانان بودند که با فداکردن جان خود امنیت و آرامش را به کشور بازگرداندند.
وی افزود: این همایش به منظور بزرگداشت هفته نیروی انتظامی و تقویت جسم و روح نوجوانان برگزار شد و ما باید با رعایت قانون حافظ امنیت در شهرستان خود باشیم.
فرمانده آزاد راه تهران هم در این همایش گفت: با رعایت نظم و مقررات در جامعه همکاری لازم را با نیروهای انتظامی داشته باشید تا کمتر شاهد تصادفات، تلفات و خسارت‌های جانی باشیم.
سرگرد داوود کردی ادامه داد: برگزاری همایش‌های ورزشی نقش مهمی در آموزش قوانین به نوجوانان دارد، در این مسیر نوجوانان دوچرخه سوار با قوانین حرکت در شهر توسط مسئولین همراه آشنا شدند.
حسین نوروزی، رئیس هیات دوچرخه سواری شهرستان پردیس گفت: با توجه به استقبال نوجوانان همایش دوچرخه سواری بعدی را در هفته تربیت بدنی در سطح گسترده تری برگزار می کنیم.
در این همایش با حضور محمد سیفی رئیس اداره ورزش و جوانان بومهن، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بومهن، سرهنگ صیادی، جانشین فرمانده نیروی انتظامی،سرهنگ رزقی رئیس راهنمایی و رانندگی، رئیس اداره راهداری شهرستان پردیس حضور داشتند و جوایزی به قید قرعه به نوجوانان شرکت کننده اهدا شد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت