چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

آگهی رسانه؛

راهنمای خرید پکیج بوتان

تهران رسانه | با خرید پکیج بوتان از تهویه مهاجر گارانتی اصلی شرکت را به مدت 24 ماه دریافت نمایید.

راهنمای خرید پکیج بوتان

با پیشرفت کردن هر چه بیشتر علم و تکنولوژی آبگرمکن های جدید که به دیوار هم نصب می شوند سال ها است که به بازار آمده و استقبال خوبی از طرف مردم شده است. زیرا که با وجود فضای کمی که در اختیار می گیرد و در هر آپارتمانی امکان نصبش وجود دارد، همزمان هم سیستم گرمایشی خونه رو گرم نگه می دارد و وظیفه اصلی خودش یعنی آب رو گرم می کند.

درست است که چنین پکیج های دیواری از قیمت بالا تری نسبت به سایر آب گرمکن ها برخورداره اما به دلیل داشتن توانایی های بالای آن ها در هر چهار فصل کاملا ارزشش را دارد که هزینه بیشتری برایش پرداخت و می توان تا سال ها با کیفیت خوبی که داره آرامش رو به خانه ها بیاورد.

اما نکته ای در این جا به وجود می آید که کدام یکی از پکیج های موجود از کیفیت نسبتا خوبی برخوردار هستند و یا برای هزینه کردن کدام یک از پکیج ها پیشنهاد می شود. خوب ما قرار است در این مقاله به تمامی نکات پکیج های بوتان بپردازیم تا عزیزانی که قصد خرید پکیج های دیواری را دارند تصمیم درستی را گرفته باشند و از خرید خود رضایت کامل داشته باشند. پس به هیچ وجه این مقاله را از دست ندهید.

پکیج های بوتان دارای چه مشخصاتی هستند؟

برخی از پکیج های بوتان می باشند که دارای نمایشگر های دیجیتالی هستند. حالا این سیستم دقیقا چه کاری را برای ما انجام می دهد! فرض کنید که شما قرار است پکیج خود را تنظیم کنید و یا تعمیرکاری به منزلتان آمده و می خواهد که پکیج را تعمیر کند. خوب قطعا در چنین وضعی تعمیرکار و شما نیازمند اطلاعاتی می باشید که از وضعیت پکیج آگاهی داشته باشید و بتوانید به درستی آن را تعمیر کنید.

پکیج های بوتان در انواع فن دار و بدون فن، تک مبدل و دو مبدل و در مدل های perla، CV424S، BN324، Venezia و Calda Venezia و در ظرفیت های 22000، 24000، 28000 و 36000 تولید و عرضه می گردند. این نوع از پکیج دارای ویژگی های فوق العاده ای از جمله سیستم عیب یابی الکترونیکی، دارای دو مبدل حرارتی، مجهز به فن دوکش و تنوع در انواع آن می باشد. همچنین این پکیج بوتان تحت لیسانس برند ریللو ایتالیا می باشد.

نمایشگر های دیجیتالی دقیقا این کار را برای شما انجام می دهد و بانشان دادن اطلاعاتی مثل دمای لحظه ای، نمایش کد های عیب یابی و حتی دمای آب گرم مصرفی را هم به نمایش می گذارد که از این جهت بسیار ویژگی خوبی می باشد چون کار تعمیر کار و شما را راحت تر کرده است و نیازی نیست تا تمامی اجزای دستگاه را باز کنیم و این اطلاعات رو بفهمیم.

این قابلیت به روز و با کیفیت در پکیج های بوتان مدل perla pro 24rsi یافت می شود و شما این امکان را دارید تا برای دریافت اطلاعات بیشتر از قبیل قیمت آن به سایت تهویه مهاجر مراجعه کنید. البته سایت مهاجر خدمات دیگری مانند خرید همین پکیج های بوتان و پکیج های مدل دیگر را هم دارد و از طریق همین سایت می توانید جهت نصب آن اقدامات لازم را انجام دهید.

خرید پکیج های بوتان هم مانند خرید دیگر کالا ها وابسته به این است که شما چه مقدار بودجه برای تهیه این محصول در نظر گرفته اید. طبیعتا هرچه قدر که بودجه بیشتری بخواهید خرج کنید از امکانات بیشتری هم بهره می برید. بعضی از پکیج های بوتان هستند که قابلیت سیستم عیب یابی الکترونیکی را برای شما فراهم می آورد و با این امکانات می توان اشکالات موجود در سیستم ضد نوسان، سیستم تخلیه گاز و غیره... را بررسی کرد و خود دستگاه به شما اخطار هایی از این بابت می دهد تا هیچ اتفاقی برای خود دستگاه و صاحب آن نیفتد و بتواند تا سالیان سال از خدمات آن بیشترین استفاده را داشته باشد.

images_1663564201.jpeg

پکیج های بوتان چه اعلان هایی را به شما نشان می دهد

همان طور که پیش تر هم گفتیم این پکیج به دلیل دارا بودن نمایشگر های دیجیتالی اعلانی هایی نظیر دمای آب، ظرفیت منبع، فشار پمپ، ارتفاع پمپ، وزن آن و غیره... را نشان می دهد.

این پکیج ها دارای چه ابعادی می باشند؟

برای خرید پکیج بوتان باید به ابعاد و اندازه آن دقت داشته باشید و با توجه به فضایی که در واحدتان برای آن درست شده است دست به خرید بزنید تا در هنگام نصب آن هیچ مشکلی برایتان پیش نیاید. بار ها شده است که افراد بدون در نظر گرفتن ابعاد پکیج ها آن ها را خریداری کرده اند و موقعی حکه تعمیرکار باید آن را نصب می کرد، فضای کافی برای چنین کاری اصلا وجود نداشت. پس حتما قبل از خرید پکیج بوتان به ابعاد آن توجه کنید. تولیدات این پکیج ها معمولا در ابعاد هایی چون: عرض 740 میلی متری، طول 400 میلی متری و ارتفاع 300 میلی متری تولید می شوند و در بازار ها وجود دارد.

برخی از قطعاتی که در پکیج های بوتان وجود دارد

در پکیج های بوتان به قطعاتی مانند سنسور جریان آب گرم مصرفی، مبدل ها، شیر گاز و البته جرقه زدن و ترموستات می توان اشاره کرد. یکی از رایج ترین سوالات درباره این پکیج ها این است که آیا مجهز به محفظه احتراق می باشند یا خیر. این سوال خوبی است و شما باید این نکته را بدانید که وجود محفظه های احتراق و محفظه های احتراق باز کاملا وابسته به شرایط محیطی است که پکیج در آن جا نصب شده باشد و شما می توانید قبل از خرید این کالا از طریق سایت مهاجر با کارشناسان تماس حاصل فرمایید و مشاوره های ضروری را قبل خرید انجام دهید تا بهترین خرید را داشته باشید.

images_1663564241.jpeg

دودکش های پکیج بوتان

دودکش ها اصولا طبق استاندارد هایی که وجود دارد ساخته می شوند و این دودکش ها در اندازه های 16 سانتی متری و 10 سانتی متری به ترتیب لوله های داخلی و خارجی تولید شده و شما باید به جنس این دودکش و سالم بودن آن توجه کنید تا در هنگام خارج کردن گاز های سمی خطری شما را تهدید نکند و با آرامش خاطر از این پکیج ها استفاده کنید. اگر که پس از مدتی زنگ زدگی هایی در این دودکش ها مشاهده کردید بدانید که علت آن عدم خروج دود می باشد و هر چند وقت یک بار از تمیز و سالم بودن این دودکش ها اطمینان لازم را حاصل فرمایید.

سخن پایانی

اگر با دقت این مقاله را خوانده باشید حتما با اطلاعاتی که در اختیارتون قرار داده شد جهت خرید این پکیج ها تصمیم بهتری خواهید گرفت و وجود چنین راهنمایی هایی می باشد که روند خرید را تسریع می سازد و البته که باعث می شود تا افراد با بودجه ای که برای خرید این کالا در نظر گرفته اند، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنند و سود خوبی برده باشند. به نکاتی که گفته شد دقت داشته باشید و حتما از سالم بودن دودکش های پکیج مطمئن شوید و با اعلان هایی که در نمایشگر پکیج های بوتان نشان داده می شود توجه کنید. امیدوار هستیم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد و تمامی سعی تیم ما بر این بوده است که ضروری ترین نکات را ذکر کرده باشیم.

با خرید پکیج بوتان از تهویه مهاجر گارانتی اصلی شرکت به مدت 24 ماه دریافت نمایید. همچنین سایر محصولات خود را با بهترین و مناسب ترین قیمت، گارانتی و خدمات پس از فروش به خریداران گرامی ارائه می دهد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت