چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

یک شنبه 1403/02/30

گزارشی از شهر؛

گزارشی از تجمعات پراکنده در شهر تهران

تهران رسانه | تجمعات امروز تهران علی رغم تلاش زیاد ضدانقلاب، با تعداد حدود ۱۰ تا ۲۰ نفر (برای هر نقطه) در برخی مناطق محدود شکل گرفت و با همراهی مردم مواجه نشد.

گزارشی از تجمعات پراکنده در شهر تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ مشاهدات خبرنگاران تسنیم در خیابان های تهران در عصر امروز چهارشنبه (20 مهر) حاکی از این است که برخی تجمعات با تعداد حدود 10 تا 20 نفر (برای هر نقطه) در برخی مناطق نظیر خیابان لاله زار، خیابان کارگر، خیابان طالقانی، خیابان جمهوری و ... صورت گرفت که افراد حاضر در آن ابتدا شعارهای ساختارشکنانه سر دادند و در برخی تجمعات نیز به اموال عمومی مثل نرده های خیابان ها و سطل‌های زباله آسیب زده و آنها را آتش زدند.

این تجمعات محدود که بدون همراهی عموم مردم برگزار شد، بعضاً موجب ایجاد خلل در کسب و کار مردم و شده و در برخی نقاط نیز ترافیک ایجاد کرد.

بنا بر این گزارش، در داخل دانشگاه تهران نیز تجمعاتی توسط دانشجویان شکل گرفت که موجب درگیری های پراکنده با دیگر دانشجویان این دانشگاه شد.

یک مقام آگاه امنیتی در همین رابطه به تسنیم گفت: عمده این تجمعات توسط حدود پنج گروه شامل سه‌ تا چهار نفر موتورسوار صورت گرفت که برای ناامن کردن تهران با حضور در تقاطع‌های اصلی شهر و مناطق پرترافیک، سطل‌ آشغال‌ها را آتش زده و فرار می‌کردند که در یکی از موارد، مردم و کسبه، این موتوری‌ها را متوقف و تحویل پلیس دادند.

به گزارش تسنیم، برخی شبکه های ضد ایرانی از روزهای گذشته همه تلاش خود را برای ایجاد تجمعات سراسری در تهران بکار گرفتند که علی رغم حجم زیاد تبلیغات، تجمعات امروز نسبت به روزهای گذشته با همراهی بسیار کمتری مواجه شد به طوری که در برخی از نقاط حتی نیاز به ورود نیروهای انتظامی نیز نبود.

بنا بر این گزارش، هم اکنون وضعیت پایتخت در همه نقاط آرام است و هیچ درگیری و اغتشاشی در مراکز اصلی شهر تهران دیده نمی شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت