نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

فعالیت در حوزه حجاب توسط ائمه جمعه استان تهران

رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

رفع تصرف زمین ملی و دولتی در استان تهران

شنبه 1403/02/15

پردیس رسانه؛

بهره‌برداری از ۵ زمین فوتبال در مدارس پردیس

تهران رسانه | به مناسبت هفته تربیت بدنی پنج زمین فوتبال درون مدارس شهرستان پردیس افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از ۵ زمین فوتبال در مدارس پردیس

به گزارش تهران رسانه ؛ فرماندار شهرستان پردیس اعلام کرد: به مناسبت هفته تربیت بدنی پنج زمین فوتبال درون مدارس این شهرستان افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

ظفر پورابراهیم روز شنبه در حاشیه افتتاح زمین چمن درون مدرسه امیرالمومنین (ع) در فاز ۲ پردیس گفت: با همت مجموعه آموزش و پرورش در شهرستان های استان تهران و پیگیری‌ رئیس اداره آموزش و پرورش به طور همزمان پنج زمین چمن افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به افزایش سرانه ورزشی، اظهار داشت: با بهره برداری از این پنج زمین در حدود سه هزار و ۲۰۰ متر به سطح فضای ورزشی شهرستان برای استفاده سه هزار و ۵۰۰ نفر از دانش آموزان افزایش یافت.

فرماندار شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: با هدف ارتقای سلامت و نشاط بخشی پیگیر هستیم تا جوانان محله در ساعات خارج ازتحصیل از زمین های چمن داخل مدارس استفاده کنند.

پور ابراهیم با بیان اینکه در حوزه ورزش مدارس عقب ماندگی زیادی داریم، اضافه کرد: در صورت تجهیز ۶ مدرسه دیگر که ظرفیت و فضای مناسب دارند به زمین چمن، بخشی از عقب ماندگی ورزشی مدارس شهرستان کاسته خواهد شد.

زمین ساحلی و سالن تیپ ۲ در پردیس ساخته می شود

رئیس آموزش و پرروش شهرستان پردیس نیز در حاشیه این مراسم گفت: علاوه بر پنج زمین چمن درون مدرسه که امروز به بهره برداری رسید ساخت زمین ساحلی و سالن تیپ ۲ در دستور کار قرار دارد.

محمد فروتن اظهار داشت: پیش از این، سالن تیپ ۲ در شهرستان نداشتیم و برای نخستین بار این سالن ساخته می شود، زمین ساحلی با مختصات ۲۰ در ۲۰ و ارتفاع ۸ متر با مساحت ۸۰۰ متر مربع برای بازی های ساحلی در فاز ۴ پردیس در مدرسه فطرت برای نخستین بار احداث می شود.

وی ادامه داد: پنج زمین چمن افتتاح شده ۹ مدرسه را پوشش می دهد و از این ظرفیت برای خارج از مدرسه هم می توان بهره برداری کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس با اشاره به وضعیت سرانه ورزشی در این شهرستان، خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جدید سرانه ورزشی رشد قابل توجهی دارد، پیش از این فقط یک زمین چمن درون مدرسه و یک سالن غیر استاندارد داشتیم.

فروتن یادآور شد: با افتتاح و بهر ه برداری از زمین های چمن، زمین ساحلی و سالن تیپ یک، طی یک سال تحصیلی سرانه ورزشی دانش آموزی به چند برابر افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اعتبار تخصیصی، ادامه داد: درحدود یک میلیارد تومان اعتبار برای احداث پنج زمین چمن درون مدرسه و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هم برای سالن ورزشی تیپ یک تخصیص داده شده که پس از دریافت اعتبار عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
با «ریحانه اخلاقی» بیشتر آشنا شویم

با «ریحانه اخلاقی» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «ریحانه اخلاقی» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

با «غلامحسین رضوانی» بیشتر آشنا شویم

با «غلامحسین رضوانی» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «غلامحسین رضوانی» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

باغ راه جدید تهران امسال افتتاح می شود

باغ راه جدید تهران امسال افتتاح می شود

تهران رسانه | پروژه باغ راه یک محور گردشگری در مناطق ۱۷و ۱۸ تهران است که در ادامه به رودخانه کن متصل می‌شود و برای تکمیل آن اعتبار ۲۰هزار میلیارد ریالی پیش‌بینی شده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت