چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

بیگی خبر داد؛

فعالیت ۱۲۰۰ کیوسک روزنامه فروشی در تهران

تهران رسانه | ۱۲۰۰ کیوسک روزنامه فروشی در تهران فعالیت می‌کنند که بنا به منطقه محل استقرار باید تغییر پیدا کنند.

فعالیت ۱۲۰۰ کیوسک روزنامه فروشی در تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ سرپرست شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از تغییر شکل کیوسک‌های روزنامه فروشی خبر داد و گفت: در حال مطالعه بر روی شکل کیوسک‌ها براساس محل قرارگیری آن و نیازهای صاحبان این مشاغل و خدمات جدیدی که باید ارائه دهند، هستیم.

سعید بیگی با اعلام این خبر افزود: مدتی است که به دنبال بازطراحی کیوسک‌های روزنامه فروشی با توجه به نیازهای جدید مطبوعات هستیم. چرا که خرید روزنامه دیگر اولویت در زندگی مردم ندارد و کارکرد این کیوسک‌ها مدتی است که تقریبا تغییر رویه داده و باید برای آن برنامه جدیدی داشت.

او با بیان اینکه ۱۲۰۰ کیوسک روزنامه فروشی در تهران فعالیت می‌کنند که بنا به منطقه محل استقرار باید تغییر پیدا کنند، گفت: به طور نمونه معماری کیوسک بازار تهران که در یک منطقه تاریخی است با کیوسکی که در منطقه ۲۲ که بافت مدرن ‌تری دارد، متفاوت طراحی خواهد شد و همه را به یک شکل نمی‌بینیم.

سرپرست شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران افزود: همچنین برای کارگرانی که در این کیوسک‌ها روزانه بین ۱۰ تا ۱۵ ساعت کار می‌کنند هم باید فضایی تعبیه شود که آرامش و سلامتی آنها به مخاطره نیفتد و به راحتی در آن کار کنند چون کیوسک‌های فعلی این امکان را ندارند.

بیگی با اعلام اینکه برای کیوسک‌های جدید مطبوعات، فضای تبلیغاتی مناسب و هوشمند در نظر خواهیم گرفت، توضیح داد: کیوسک‌های جدید با شکل جدید رسانه‌ها سازگار خواهند شد و شکل آنها دیجیتال می‌شوند و خدمات متفاوتی را در کنار مطالعه رسانه در اختیار کاربران خیابانی ارائه می‌دهند.

بنابراین گزارش؛ این درحالیست که بیش از یک دهه موضوع طراحی و جانمایی کیوسک های روزنامه فروشی در دستورکار شورای شهر و شهرداری تهران قرار دارد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت