نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

پنج شنبه 1403/02/20

پردیس رسانه؛

کشف ۲۴۸ فقره سرقت در شهرستان پردیس

تهران رسانه | ۲۴۸ فقره سرقت با اقدامات پلیس در پردیس کشف و ۱۹۶ سارق دستگیر شدند.

کشف ۲۴۸ فقره سرقت در شهرستان پردیس

به گزارش تهران رسانه ؛ سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس گفت: در طرح طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز این شهرستان که با بسیج امکانات و هماهنگی قضایی از ابتدای ماه جاری به اجرا درآمد ۲۴۸ فقره سرقت با اقدامات پلیس کشف و ۱۹۶ سارق دستگیر شدند.

سرهنگ حجت الله پورنجفی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برابر مطالبه جدی مردم و مبارزه با سوداگران مرگ، با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و شناسایی محل فعالیت خرده فروشان مواد مخدر طی هماهنگی قضایی پاکسازی این مناطق جرم خیز در دستور کار قرار گرفت و در پاکسازی از مناطق جرم خیز و مخفیگاه خرده فروشان موادمخدر ۲۶توزیع کننده دستگیر و مقادیری مواد مخدر کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: با اقدامات اطلاعاتی انجام شده در این طرح سه نفر از اراذل و اوباش دستگیر و تعداد یک قبضه سلاح جنگی و ۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف شد.

سارق کابل و سیم برق در فاز ۱۱ شهر پردیس ناکام ماند

این مسئول ادامه داد: سارقی که قصد داشت کابل و سیم برق را در فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس سرقت کند، در حین سرقت دستگیر شد.

پورنجفی اضافه کرد: ماموران کلانتری ۱۴ فاز ۱۱شهر پردیس در حین گشت زنی واعلام خبری مبنی برمشاهده سارقی که در حال سرقت سیم برق و کابل بوده سریع به محل موردنظر اعزام شدند.

وی افزود: با حضور به موقع ماموران سارق در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و چند متر کابل مسروقه نیز از وی کشف واز سرقت ناکام ماند.

دستگیری ۲۶خرده فروش مواد مخدر در طرح پاکسازی نقاط آلوده

پورنجفی اظهار داشت: با تلاش، پلیس پردیس در آذرماه سال جاری موفق به کشف ۴۶ کیلو و ۵۳۴ گرم انواع مواد مخدر، دستگیری ۲۶نفر خرده فروش، جمع آوری ۸۰ نفر معتاد متجاهر،کشف یک قبضه سلاح جنگی و دو قبضه سلاح شکاری شد.

وی ادامه داد: سرپرست فرماندهی انتظامی پردیس گفت: ۸۴ دستگاه موتور سیکلت و خودرو متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند که نداشتن پلاک، حرکات نمایشی، تغییر در صدای وسیله نقلیه، ایجاد مزاحمت برای شهروندان، پلاک مخدوش و رانندگی خطرناک از دلایل عمده توقیف این وسایط نقلیه بوده است.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس افزود: تعداد ۲۱۲ نفر سارق دستگیر، ۲۶۲فقره سرقت، ۴۵ دستگاه خودرو و موتور سیکلت سرقتی نیز کشف و ۱۹نفر در خصوص امور امنیتی دستگیر شدند.

پورنجفی به شهروندان توصیه کرد: تعامل و مشارکت مردم با پلیس نقش بسزایی در پیشگیری و کشف به موقع بسیاری از جرایم دارد که امید است شهروندان عزیز هرگونه موضوع مشکوک را در اسرع وقت از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت