ورود بیش از ۱۸۳ هزار مسافر به استان تهران

آزادی ۸ نفر از زندانیان مالی در استان تهران

ایجاد شبکه «دستیار مردمی سازی» در استان تهران

نخستین جشنواره «تجربه نگاری» در استان تهران

پنج شنبه 1403/01/09

برادری خبر داد؛

عرضه بیش از ۱۴۰۰ تُن گوشت قرمز منجمد در استان تهران

تهران رسانه | تاکنون بیش از یکهزار و ۴۵۴ تن گوشت قرمز ‌منجمد در فروشگاه های زنجیره ای، میادین میوه و تره بار و قصابی های عضو اتحادیه توزیع شده است.

عرضه بیش از ۱۴۰۰ تُن گوشت قرمز منجمد در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به تلاش دولت در تامین سبد کالای اساسی خانوار از توزیع بیش از یکهزار و ۴۵۴ تن گوشت قرمز منجمد در این استان خبر داد.

جبرئیل برادری به تامین مناسب گوشت قرمز منجمد در استان تهران و عرضه با قیمت مصوب اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از یکهزار و ۴۵۴ تن گوشت قرمز ‌منجمد در فروشگاه های زنجیره ای، میادین میوه و تره بار و قصابی های عضو اتحادیه توزیع شده است.

وی ادامه داد: توزیع گوشت قرمز منجمد به منظور تنظیم بازار این محصول پروتئینی از هفته دوم دی ماه آغاز شد که تاکنون بیش از یکهزار و ۴۵۴ تن گوشت قرمز از طریق این سامانه عرضه شده و روند توزیع این کالای پروتئینی همچنان ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تاکید کرد: توزیع گوشت قرمز منجمد از محل سردخانه های ذخیره استراتژیک کالاهای اساسی درحال انجام است و هیچ گونه کمبودی نداریم.

برادری از ادامه روند عرضه گوشت قرمز منجمد با این روش خبر داد و افزود: امکان استفاده تمامی کسانی که در سامانه ستکاوا ثبت نام کرده و احراز هویت شده اند، برای تهیه گوشت قرمز منجمد بدون محدودیت همچنان ادامه خواهد داشت و عرضه به بازار مصرف فراهم شده است.

وی با اشاره به آمادگی کامل جهاد کشاورزی استان برای توزیع گوشت استان به هر اندازه که مورد نیاز فروشگاه‌های زنجیره‌ای و صنوف باشد، گفت: کلیه غرف میادین میوه و تره بار، اصناف تهران، اتحادیه و تشکل‌ها و سایر متقاضیان می‌توانند با ثبت نام در این سامانه، با مراجعه به سردخانه‌ها، گوشت قرمز منجمد گوسفند و گوساله مورد نیاز خود را تحویل بگیرند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
موزه گردی نوروزی در تهران

موزه گردی نوروزی در تهران

تهران رسانه | موزه‌ها، ابنیه تاریخی و پایگاه‌های میراث ملی و جهانی در نوروز، از ساعت ۹ تا ۱۸ آماده خدمات‌دهی به گردشگران و بازدیدکنندگان هستند.

تورهای گردشگری از شمال تا جنوب تهران

تورهای گردشگری از شمال تا جنوب تهران

تهران رسانه | به مناسبت نوروز، تورهای پیاده و سواره در همه مناطق تهران طراحی شده است که عمده آنها در مناطق ۱۲، ۲۰، ۱۱، ۱، ۵ و ۶ اجرا می شود.

خطر سیلابی شدن رودخانه ها در تهران

خطر سیلابی شدن رودخانه ها در تهران

تهران رسانه | در تهران احتمال وزش باد شدید، خیزش گردو خاک، بارندگی، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها، آب‌گرفتگی معابر عمومی، خطر صاعقه، اختلال در فعالیت ناوگان حمل و نقل هوایی و جاده‌ای به ویژه در جاده‌های کوهستانی از جمله محور سولقان، ارتفاعات امام زاده داود (ع) و وردیج و واریش پیش بینی شده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت