نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

پنج شنبه 1403/02/20

ملارد رسانه؛

آمادگی ملارد برای استقبال از مسافران نوروزی

تهران رسانه | مدارس، مساجد و سالن‌های سرپوشیده ورزشی ملارد برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده می شوند.

آمادگی ملارد برای استقبال از مسافران نوروزی

به گزارش تهران رسانه ؛ فرماندار ملارد بر ضرورت بکارگیری تمام ظرفیت های این شهرستان برای استقبال از مسافران نوروزی تاکید کرد.

جابر کریمی صبح دوشنبه در جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر و استقبال از نوروز در ملارد هدف از تشکیل این جلسه را ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مسافرین و شهروندان و تأمین رفاه، آسایش و آرامش آنان عنوان کرد و اظهار داشت: باید نسبت به کاستی‌ها و کمبودهایی که در سنوات گذشته وجود داشت حساسیت نشان داده و آنها را در فرصت باقیمانده رفع کنیم.
فرماندار ملارد گفت: بالا بردن ضریب ایمنی در جاده‌ها، توجه ویژه به بهداشت و سلامت در مراکز پذیرایی و اقامتی، تسریع و تسهیل در امداد و نجات در محورهای اصلی و فرعی و همچنین تأمین نیازهای بهداشتی و درمانی میهمانان نوروزی باید در اولویت کاری دستگاه‌های متولی قرار گیرد.
ایجاد آمادگی در مدارس، مساجد و سالن‌های سرپوشیده ورزشی برای پذیرایی از مسافران، ارسال لیست کشیک نوروزی ادارات تا قبل از ۲۰ اسفند، نظافت عمومی، زیباسازی شهری و ایجاد حال و هوای استقبال نوروزی در شهرها و روستاها، افزایش علائم راهنمایی رانندگی و هشدار دهنده، نظارت محسوس و نامحسوس بر واحدهای صنفی و عرضه کننده مواد غذایی از دیگر مواردی بود که رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروزی شهرستان ملارد آنها را خاطرنشان کرده و یادآوری کرد.
فرماندار ملارد در ادامه با اشاره به تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان بر ضرورت انجام برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی به ویژه معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان و نیز بازرسی و نظارت مستمر کمیته تنظیم بازار و بهداشت ستاد خدمات سفر به صورت شبانه روزی برای تأمین نیازمندی‌ها و کالاهای اساسی شهروندان و مسافران نوروزی و تعیین نانوایی‌های کشیک در همه نقاط شهرستان تاکید کرد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت