نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

پنج شنبه 1403/02/20

شهروند رسانه؛

افزایش بدهی عوارض نوسازی و پسماند تهرانی ها

تهران رسانه | یکی از شهروندان تهرانی با مشاهده قبض عوارض نوسازی و پسماند در سامانه تهران من شاهد افزایش 20 درصدی نرخ عوارض شده است.

افزایش بدهی عوارض نوسازی و پسماند تهرانی ها

به گزارش تهران رسانه ؛ چند وقتی است که تبلیغات گسترده به عنوان استثنائی‌ترین بخشودگی جرائم تاریخ بلدیه از سال 1348 تاکنون، شروع شده و قبض‌های عوارض نوسازی و پسماند هم صادر و توزیع شده است.
با اعلام برخی شهروندان و اعتراضشان مبنی بر اینکه نرخ عوارض در سال چندبار تغییر می‌کند؟ و آیا مبنای محاسبه مگر مطابق با ارزش معاملاتی املاک در سال 1399 نیست؟ چطور می شود که 20 درصد به عوارض در همین چندماهه اضافه شود و بعد منت سر شهروندان گذاشته شود که بخشودگی هم دارید! به عنوان مثال یکی از شهروندان با ارائه قبض عوارضی که از سامانه تهران من در آبان گرفته بود و با پیش فرض مهلتی که تا پایان سال دارد اقدام به پرداخت نکرده اما با صدور قبض های جدید و مشاهده مجدد سامانه تهران من شاهد افزایش 20 درصدی نرخ عوارض شده است به نحوی که عوارض نوسازی از 4405000 ریال با اعمال تخفیف به 4948000 را با تخفیف و عوارض پسماند از 828000 ریال با اعمال تخفیف به 1196000 ریال با تخفیف رسیده است (هر دو به فاصله سه ماه در سال 1401). این موضوع علاوه بر کاهش اعتماد به مدیریت شهری نشانه عدم صداقت تصمیم‌گیران در برخورد با شهروندان می‌باشد. لطفا با مردم کمی صادق‌ باشید.

تهران رسانه با توجه به رسالت ذاتی خود در انعکاس صدای شهروندان، منتظر پاسخ مسئولان ذی ربط شهرداری تهران در خصوص "افزایش بدهی عوارض نوسازی و پسماند تهرانی ها" است.

 

شهروند رسانه | صدای شهروندان استان تهران




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت