جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

یک شنبه 1403/02/30

حسن زاده اظهار کرد؛

جشن پیروزی بر رژیم صهیونیستی در پایتخت

تهران رسانه | خیلی دیر نیست که جشن پیروزی نهایی بر رژیم صهیونیستی را در همین خیابان‌های پایتخت برگزار کنیم.

جشن پیروزی بر رژیم صهیونیستی در پایتخت

به گزارش تهران رسانه ؛ فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ گفت: رژیم صهیونسیتی امروز به طبل تو خالی تبدیل شده است و انسجام ملی ندارد و در راهبرد خود متزلزل شده است و دچار پوکی استخوان از درون شده است.

سردار حسن زاده درباره اهمیت حمایت از ملت فلسطین گفت: امروز همه مردم به ویژه جوانان کشور در روز قدس در پایتخت بزرگ تهران نظام جمهوری اسلامی ایران حضور پیدا کردند؛ در مرکز نقطه‌ای که حاج قاسم سلیمانی فرمود اینجا حرم است و باید گفت رژیم صهیونیستی که شتاب دارد برای اینکه به نقطه پایان برسد با دیدن این صحنه پرشور و مشاهده اینکه همه مردم که بعد از گذشت سالیان سال با انگیزه و روحیه انقلابی و جهادی و حماسی حضور پیدا کردند به نقطه پایان نزدیک‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: خیلی دیر نیست که جشن پیروزی نهایی بر رژیم صهیونیستی را در همین خیابان‌های پایتخت با حضور دختران و پسران و زنان و مردان برپا کنیم.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ درباره سکوت نهادهای حقوق بشری در باره وضعیت ملت فلسطین و به ویژه شدت حملات در چند روز گذشته گفت: الان ٧٠ سال است که سازمان های بین المللی و آنهایی که مدعی حقوق بشر هستند درباره جنایت‌های رژیم کودک کش صهیونیستی سکوت کرده‌اند.

سردار حسن زاده افزود: نهادها امروز می دانند نه تنها نتوانسته اند کاری برای رژیم صهیونسیتی پیش ببرند بلکه آنچه که امروز اثرگذار است و آینده مردم فلسطین را رقم می‌زند فریاد ملت‌های مسلمان است. فریاد مرگ بر اسراییل مردم ایران و در سایر کشورها است که سرنوشت مردم فلسطین را رقم می زند.

وی با بیان اینکه حتما با حمایت مردم ایران و سایر ملت‌ها اسراییل از روی کره زمین محو می شود، تاکید کرد: رژیم صهیونسیتی امروز به طبل تو خالی تبدیل شده است و انسجام ملی ندارد و در راهبرد خود متزلزل شده است و دچار پوکی استخوان از درون شده و همه اینها علایم نقطه پایان عمر رژیم صهیونسیتی است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت