توزیع ۷۵۰ تن گوشت بصورت روزانه در استان تهران

فعالیت ۱۴۴ پایگاه راهنمای سفر در استان تهران

برگزاری کنگره بزرگداشت ۱۲ هزار شهید استان تهران

آغاز توزیع میوه عید و خرما در استان تهران

سه شنبه 1402/12/29

به مناسبت هفته روابط عمومی؛

نشست مدیران روابط عمومی ادارات تابعه استان تهران

تهران رسانه | نشست صمیمی علیرضا فخاری استاندار تهران با مدیران روابط عمومی فرمانداری‌ها و شهرداری‌های تابعه استان برگزار شد.

نشست مدیران روابط عمومی ادارات تابعه استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ استاندار تهران با تاکید بر اینکه روایتگری اول باید اولویت روابط عمومی‌ها در انعکاس اقدامات باشد گفت: آموزش در بدنه روابط عمومی‌های استان تهران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

علیرضا فخاری عصر شنبه در نشست با مدیران روابط عمومی فرمانداری‌ها و شهرداری‌های تابعه استان تهران که با حضور وحید کیهان مشاور و مدیرکل حوزه استاندار و محمد صائبی سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران برگزار شد، ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه (ع) و همچنین هفته روابط عمومی اظهار داشت: یکی از وظایف مهمی که روابط عمومی بر عهده دارد، شناخت و تبیین است، در این راستا شناخت محیط و شناسایی اهداف سازمانی اهمیت دارد.

وی به لزوم جریان‌سازی یکپارچه اشاره کرد و افزود: اگر قرار باشد بازتابی از عملکردها و آینده پژوهی داشته باشیم باید همه سازمان‌ها با یک سیاست در کنار هم قرار بگیرند.

استاندار تهران برآورد صحیح از حوزه عمل را در روابط عمومی مهم دانست و گفت: نکته مهم ارتباط عمیق بین روابط عمومی‌ها و بدنه جامعه است اگر با عمق جامعه ارتباط برقرار نکنید اثرگذار نخواهد بود، نمایان‌سازی نیازمندی‌های جامعه و سازمان نیز از دیگر وظایف روابط عمومی است که به بسترسازی نیاز دارد.

فخاری عنوان کرد: روابط عمومی باید محل رجوع مردم باشد، بازخورد صحیح و منطقی نیز از دیگر نکات مهم است، چراکه مردم نتیجه‌گرا هستند از اینرو باید در اطلاع‌رسانی نتایج هم به اطلاع مردم برسد و توأم با عزت بخشی باشد چنین اقدامی اثربخشی کار شما را نمایان می‌کند.

وی به لزوم اصلاح قضاوت‌ها اشاره کرد و ادامه داد: ایجاد روابط منطقی برای اصلاح قضاوت‌ها ضروری است، چراکه بخشی از قضاوت‌های ناصحیح ناشی از عدم اطلاع رسانی درست است، که این مهم باید اولویت کار شما باشد.

استاندار تهران خطاب به مدیران روابط عمومی خاطرنشان کرد: روایت‌سازی اول بسیار مهم است چرا که در جنگ رسانه‌ای قرار داریم و جنگ شناختی هم به آن متصل شده است و روایت‌گری اول شرط جنگ است؛ از این رو در چگونگی استفاده از فرصت‌ها و ابزارهای شناختی باید روایتگر اول باشید تا بتوانید سخن‌سازی داشته باشید.

فخاری با اشاره به لزوم شناخت بحران‌ها توسط روابط عمومی افزود: باید بتوانید گام‌های بعدی سازمان را بر اساس اهداف برنامه‌ریزی شده، مورد سنجش قرار دهید، نقاط کور و ابهام‌زا شناسایی و بر اساس آن آمادگی لازم ایجاد شود.

وی تاکید کرد: تبدیل نشدن به ابزار تبلیغاتی فردی، گروهی و جریانی در میان مدیران روابط عمومی‌ها باید مورد تاکید باشد، همچنین ارتباط با بدنه کارکنان سازمان برای انعکاس مشکلات و رساندن آنها به مسئولین نیز از دیگر وظایف روابط عمومی است.

استاندار تهران به لزوم ایجاد مرجعیت در میان مردم اشاره کرد و گفت: جلوگیری از بی‌پروایی اخلاقی در روابط عمومی مهم است، تا ضمن انعکاس اخبار درست، صحیح و شفاف از بی‌پروایی جلوگیری شود؛ چرا که غیر حقیقت را به عنوان حقیقت جلوه می‌دهد.

استاندار تهران در ادامه به لزوم ارتباط تعادلی بین روابط عمومی‌ها اشاره کرد و گفت: فعال کردن شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها به تقویت ارتباط تعادلی کمک می‌کند، همچنین تدوین سیاست‌ها، راهبردها و تبیین موضوع و انسجام درون سازمانی باید شکل بگیرد.

فخاری تصریح کرد: آموزش در بدنه روابط عمومی نیز اهمیت زیادی دارد، ضمن اینکه ایجاد ساختار متناسب برای روابط عمومی‌ها مهم است، از سوی دیگر روابط عمومی باید تحلیلگر و نتیجه‌گرا باشد.

سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران با اشاره به پرکار بودن حوزه روابط عمومی گفت: تدوین سند تحول روابط عمومی طبق نظرات مشورتی دنبال می‌شود.

محمد صائبی بعد از ظهر شنبه در نشست صمیمی علیرضا فخاری استاندار تهران با مدیران روابط عمومی فرمانداری‌ها و شهرداری‌های تابعه استان که با حضور وحید کیهان مشاور و مدیرکل حوزه استاندار برگزار شد ضمن تبریک هفته روابط عمومی اظهار داشت: هفته روابط عمومی فرصت مغتنمی برای انعکاس موضوعات، عملکردها و تلاش‌های همکاران این عرصه می‌باشد.

وی با اشاره به ضعف اطلاع‌رسانی واحد در استان تهران ادامه داد: آموزش با توجه به نیازمندی همکاران اولویت دارد و بر اساس سطح‌سنجی پیگیری می‌شود.

سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران بیان کرد: ارزشیابی ۶ ماهه مجموعه‌های تابعه بر اساس مؤلفه‌های تعریف‌شده در دستورکار قرار دارد و اقدامات مختلف با هدف امیدآفرینی در جامعه دنبال می‌شود.

صائبی به پرکار بودن حوزه روابط عمومی اشاره کرد و گفت: پیگیری چارت سازمانی بر اساس پیشنهادات همکاران، تدوین سند تحول روابط عمومی، تدوین نشریه روابط عمومی و شیوه نامه اقدامات بر اساس نظرات مشورتی دنبال می‌شود.

گفتنی است در پایان این مراسم حکم مشاور و سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران توسط علیرضا فخاری استاندار به محمد صائبی اعطا شد و مدیران روابط عمومی فرمانداری‌های ملارد، قرچک، پاکدشت، قدس، فیروزکوه و ری به عنوان روابط عمومی برتر تقدیر شدند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
نوسازی ۵۸۰۰ پلاک فرسوده در تهران

نوسازی ۵۸۰۰ پلاک فرسوده در تهران

تهران رسانه | تعداد ۵۵۰۵ پلاک در سال جاری هدف گذاری شده بود که این امر تا اواسط اسفند ماه محقق شد و از این بین منطقه ۱۵ با بیشترین تعداد پلاک و مناطق ۱۸ ،۱۷، ۱۴،۱۳، ۷، ۱۶،۱۰و ۲۰ به صورت کامل سهم سالیانه خود را محقق کردند.

نمایش باغ عروسک ها ویژه کودکان در تهران

نمایش باغ عروسک ها ویژه کودکان در تهران

تهران رسانه | نمایش باغ عروسک‌ها در بوستان‌های مناطق منتخب شهر تهران درقالب نمایش میدانی و آموزش مفاهیم شهروندی ویژه کودکان با حضور شخصیت های عروسکی سینمای ایران قبل و بعد از افطار برگزار خواهد شد.

هتل فوتبال تهران افتتاح شد

هتل فوتبال تهران افتتاح شد

تهران رسانه | هتل فوتبال تهران با حضور جمعی از مدیران شهری و ورزشی افتتاح شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت