نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

پنج شنبه 1403/02/20

بومهن رسانه؛

افزایش ۸۳ درصدی بودجه شهر بومهن

تهران رسانه | بودجه شهرداری بومهن با ۸۳ درصد رشد نسبت به سال گذشته از ۱۹۷ میلیارد به ۳۵۹ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده که ۶۷ درصد آن به امور عمرانی تخصیص داده شده‌ است.

افزایش ۸۳ درصدی بودجه شهر بومهن

به گزارش تهران رسانه ؛ شهردار بومهن گفت: بودجه این شهرداری با ۸۳ درصد رشد نسبت به سال گذشته از ۱۹۷ میلیارد به ۳۵۹ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده که ۶۷ درصد آن به امور عمرانی تخصیص داده شده‌است.

مجتبی رضا زاده روز چهارشنبه در نشست خبری که به مناسبت دهه کرامت برگزار شد با معرفی ۱۳ طرح عمرانی و فرهنگی به خبرنگاران گفت: تاکنون ۱۰۸ درصد از بودجه ۳۶۰ میلیارد تومانی این شهرداری برای انجام امور محقق شده است.

وی اظهار داشت: رتبه این دستگاه خدمات رسان از درجه ۷ به درجه ۸ ارتقا یافته و با برنامه ریزی انجام شده قصد داریم رتبه شهرداری را به درجه ۹ برسانیم.

شهردار بومهن از ساماندهی مشاغل سیار در شهر بومهن خبرداد و افزود: چهار بازار روز برای ساماندهی مشاغل سیار راه اندازی شده تا دستفروشان و مشاغل سیار ساماندهی شوند و در این راستا تلاش کردیم اقدام سلبی در این زمین‌هاتفاق نیفتد.

رضا زاده با اشاره به اقدامات انجام شده در حوه زیر ساخت فناوارنه خاطرنشان کرد: طراحی اپلیکیشن بومهن من، راه اندازی میز الکترونیک شهری با انجام ۹۰ درصد امور شهرداری در منزل شهروندان، اجرای ۱۸ کیلومتر فیبر نوری و سامانه ۱۲۵ آتشنشانی ویژه شهر بومهن برای حوزه زیر ساخت فناورانه اقدام واجرا شده است.

وی گفت: در رویداد شمس توس که در دهه مبارک کرامت برگزار و طی ۱۰ شب ۱۰ رویداد فرهنگی برای شهروندان در مناطق مختلف شهر اجرا شد که نشان از توجه این دستگاه به امور فرهنگی و اجتماعی شهروندان است.

شهردار بومهن ادامه داد: رفع مشکل زمین های بزرگ مقیاس شهری، پلاک کوبی بیش از ۵۰ هزار واحد مسکونی ، کارگاهی و تجاری با نقشه برداری هوایی، اجرای پروژه ممیزی شهری با پیشرفت ۶۰ درصدی برای انتفاع شهروندان بخش دیگری از اقدامات انجام شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: بلوار امام خمینی شهر بومهن کریدور شمال و مرکز کشور و دروازه ورودی به جاده هراز و استانهای شمالی است که مسافران زیادی این این محور تردد می کنند و برای رسیدگی به وضعیت شهری و ارائه خدمات مناسب به شهروندان ومسافران در سال ۱۴۰۱ نواحی شهری را با مجوز استانداری تشکیل دادیم.

وی با اشاره به وضعیت امکانات ورزشی شهروندان در محله های کم برخوردار ترک آباد و شهر آباد ، توضیح داد: سوله ورزشی شهرآباد یکی از پروژه هایی است که با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد رها شده که تکمیل آن با ایجاد مجموعه ورزشی دارای ۲ سالن در همکف و ۲ سالن تخصصی ورزش‌های رزمی و بدنسازی در طبقه منفی دردستور کار قرار گرفته است.

ساخت ۳ خانه فرهنگ در شهر بومهن

شهردار بومهن گفت:خانه فرهنگ معراج با ۵۰۰ مترمربع زیربنا به نام معراج در ده بومهن با موضوع قرآن و عترت ، خانه فرهنگ بهشت با ۵۰۰ مترمربع زیربنا به نام بهشت با فعالیت در حوزه خانواده و آموزش‌های خانواده و آسیب‌های اجتماعی در پارک دانشجو و خانه فرهنگ شهروند در شهرآباد به مساحت ۷۰۰ مترمربع در سه طبقه در حال ساخت هستند و تا هفته دولت به بهره برداری می رسند.

رضا زاده با اشاره به طرح های عمرانی در حال اجرا سطح شهر خاطرنشان کرد: اجرای زیر گذر خیابان امام خمینی «رض» با هدف اتصال شمال به جنوب شهر بومهن برای نخستین بار، اصلاح هندسی بلوار امام رضا (ع)، اجرای پل دسترسی آزادراه شمال- تهران به طرف جاجرود با هدف کاهش تصادفات و پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی، تامین روشنایی ۷۵۰ متر از تقاطع شهید صارمی و میدان امام رضا (ع) پردیس در دست اقدام و اجرا است.

شهردار بومهن در اولین نشست خبری رسمی خود با اشاره به عملکرد ۱۳ ماهه این شهرداری و و توجه ویژه به برنامه ریزی دقیق، توضیح داد: سند اصلی و راهبردی مدیریت شهری در همه نقاط دفترچه برنامه و بودجه است در ۲۴ فروردین سال گذشته ۱۹۷ میلیارد ریال بودجه به شهرداری تحویل شد.

وی یادآور شد: با مطالعه و دریافت مطالبات و استفاده ازنظرات نخبگان برای انجام امور برنامه ریزی کردیم، در اقدام اولیه نوشتن برنامه یک ساله برای شهرداری و شهر بومهن و ارتقای بودجه شهرداری در دستور کار قرار گرفت که در خردادماه دفترچه اصلاح و متمم بودجه شهرداری را با ۸۳ درصد رشد از ۱۹۷ میلیارد به ۳۵۹ میلیارد ریال ارتقا دادیم.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت