نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

یک شنبه 1403/02/23

انتخابات رسانه؛

پیش ثبت نام ۱۲ هزار و ۴۲۳ نفر در استان تهران

تهران رسانه | طی هفت روز ۱۲ هزار و ۴۲۳ نفر در استان تهران به سایت وزارت کشور مراجعه و برای رقابت در انتخابات مجلس دوازدهم پیش ثبت نام کرده‌اند.

پیش ثبت نام ۱۲ هزار و ۴۲۳ نفر در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تهران از پیش ثبت نام ۱۲ هزار و ۴۲۳ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان خبر داد.

سید عباس جوهری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص آمار نهایی پیش ثبت نام‌های حوزه‌های انتخابیه استان تهران برای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که از اولین روز پیش ثبت نام طی هفت روز ۱۲ هزار و ۴۲۳ نفر در استان تهران مراجعه و پیش ثبت نام کرده‌اند، اظهار داشت: نسبت به دوره‌های قبل انتخابات مجلس شورای اسلامی طی این مدت در پیش ثبت‌نام‌ها رشد بیش از سه برابری را داشته ایم.

معاون استاندار تهران در تحلیل سن و جنسیت پیش ثبت نام کنندگان طی مرحله پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تهران گفت: طی این مدت ۱۰ هزار و ۱۷۴ نفر و ۸۲ درصد از ثبت‌نام‌ها مربوط به آقایان و دو هزار و ۲۴۹ نفر و ۱۸ درصد نیز مربوط به بانوان و میانگین سنی ۶۹ درصد ثبت نام کنندگان ۳۰ تا ۵۰ سال و ۳۱ درصد نیز ۵۰ تا ۷۵ سال سن ثبت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات ۱۱ هزار و ۴۵ نفر و در حوزه انتخابیه قدس، شهریار و ملارد ۵۳۹ نفر پیش ثبت نام را انجام داده اند.

جوهری در خصوص حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه رباط کریم و ورامین، پیشوا و قرچک و بهارستان نیز عنوان داشت: در دماوند و فیروزکوه ۱۸۸ نفر، رباط کریم و بهارستان ۳۱۲ نفر، پاکدشت ۵۶ نفر، ورامین، پیشوا و قرچک نیز ۱۹۸ نفر، پاکدشت ۱۰۷ نفر برای این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام انجام داده‌اند.

جوهری در مورد تعداد ثبت نام‌های متقاضیان اقلیت‌های ساکن استان تهران نیز اظهار داشت: از مجموع ثبت‌نام کنندگان اقلیت‌ها هفت نفر از کلیمیان، ۱۱ نفر از مسیحیان ارمنی شمال ایران، پنج نفر از مسیحیان آشوری و کلدانی و ۱۱ نفر نیز از زرتشتیان ثبت نام کرده اند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران در خصوص ترکیب سنی نامزدها نیز عنوان داشت: پیش ثبت نان کنندگان در گروه‌های سنی ۳۰ تا ۳۵ سال یک هزار و ۳۳۴ نفر و ۱۱ درصد، ۳۵ تا ۴۰ سال دو هزار و ۴۸۷ نفر و ۲۰ درصد، ۴۰ تا ۴۵ سال دو هزار و ۷۴۷ نفر و ۲۲ درصد، ۴۵ تا ۵۰ سال یک هزار و ۹۶۹ نفر و ۱۶ درصد، ۵۰ تا ۵۵ سال یک هزار و ۶۴۴ نفر و ۱۳ در صد، ۵۵ تا ۶۰ سال یک هزار و ۱۲۱ نفر و ۱۰ درصد، ۶۰ تا ۶۵ سال ۶۴۳ نفر و ۵ درصد، ۶۵ تا ۷۰ سال ۲۸۵ نفر و ۲ درصد، ۷۰ تا ۷۵ سال نیز ۱۰۳ نفر معادل یک درصد شرکت کرده اند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت