نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

پنج شنبه 1403/02/20

ورزش رسانه؛

برگزاری آزمون استعدادیابی تنیس در استان تهران

تهران رسانه | آزمون های استعدادیابی تنیس در استان تهران برگزار می شود.

برگزاری آزمون استعدادیابی تنیس در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ دبیر کمیته باشگاه های هیات تنیس استان تهران از برگزاری آزمون های استعدادیابی تنیس در این استان خبر داد.

امیر علی اسماعیلی از برگزاری دوره‌های استعدادیابی ورزش تنیس در استان تهران خبر داد و اظهار داشت: بر خلاف تصور عمومی جامعه با این ذهنیت که ورزش تنیس یک ورزش گران است باید بگوییم که خوشبختانه در حاضر امکاناتی فراهم شده که طی آن با هزینه مقرون به صرفه افراد از کودکی با این ورزش آشنا شوند و در صورت علاقه مندی این ورزش را به صورت تخصصی انتخاب کنند.

دبیر کمیته باشگاه‌های هیأت تنیس استان تهران گفت: یکی از مواردی که امروز در جامعه با آن روبرو هستیم که به موازات آن فرآیند آموزش در دانش آموزان را هم تحت تأثیر قرار می‌دهد، عدم تمرکز مناسب است و این نکته طلایی در ورزش تنیس به عنوان یک شاخص مطرح بوده و کارشناسان و متخصصان ورزشی در حوزه استعدادیابی به طور جدی به آن پرداخته اند، چرا که این ورزش به طور خاص قدرت تمرکز را ارتقا داده و خطر ابتلاء به بیماری‌های حافظه و مغزی را کاهش می‌دهد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه تنیس محدود به سن خاصی نیست و همین مزیت سبب شده که به صورت حرفه ای و تفریحی دنبال شود افزود: هدف نهایی ما در استان تهران و به طور خاص در مجموعه‌های ورزشی با برگزاری آزمون‌های استعدادیابی، حفظ سلامتی جسم و روح و چالاکی بوده و در همین راستا این اصل در مجموعه ورزشی صنعت و معدن مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در ورزش تنیس عضلات دست و پا به خوبی تقویت می‌شوند، گفت: با افزایش سن شاهد تحلیل عضلات هستیم اما با انجام ورزش‌های مناسب مثل تنیس که نیازمند عضلات قوی برای حفظ حالت دفاعی و تهاجمی است می‌توان این فرآیند را کند کرد و در این زمینه نیز کارشناسان و متخصصان ورزشی طی سه دوره به طور ویژه به سنجش میزان عضلات و شاخص توده بدنی کودکان زیر ۱۲ سال که آماده آموزش ورزش تنیس هستند پرداخته اند.

دبیر کمیته باشگاه‌های هیأت تنیس استان تهران با اشاره به اینکه ارتقای هوشیاری و بالا بردن انعطاف پذیری بدن و قدرت بینایی همگی از فواید این ورزش به شمار می‌روند گفت: تمام تلاش ما این است که این ورزش با توجه به قدرت بالایی که در ایجاد سلامتی جسم و روح دارد فراگیر شود و به موازات آن با استفاده از کارشناسان و متخصصان این حوزه سبک زندگی سالم توأم با ایجاد انگیزه، افزایش روحیه و افزایش قدرت تصمیم گیری جایگزین سبک‌های ناسالم شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت