جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

جمعه 1403/02/28

قیومی خبر داد؛

اولین هفته فرهنگی در شهر تهران

تهران رسانه | هفته فرهنگی تهران با هدف معرفی دستاوردها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی شهر تهران و تقویت همبستگی و نشاط اجتماعی در اقشار و اقوام مختلف برگزار می شود.

اولین هفته فرهنگی در شهر تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ فرماندار تهران از برگزاری اولین هفته فرهنگی در این شهر خبر داد.

احمد قیومی از برگزاری هفته فرهنگی تهران با هدف معرفی دستاوردها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی شهر تهران و تقویت همبستگی و نشاط اجتماعی در اقشار و اقوام مختلف در قالب عناوین متعدد که در برگیرنده معرفی الگوها، آثار، شخصیت‌های فرهنگی و آداب و رسوم در شهر تهران است خبر داد.

وی افزود: این رویداد از چهاردهم لغایت بیست و یکم مهرماه با تعداد ۱۲۰ برنامه به صورت روز شمار و ۱۷ برنامه به صورت مستمر در طول هفته توسط ۲۵ دستگاه اداری و بخشداری‌های تابعه و تعداد ۹۴ برنامه توسط سازمان‌های تابعه شهرداری و ۱۴۰ برنامه توسط شهرداری‌های مناطق تهران برگزار می‌شود.

قیومی گفت: برنامه‌های فرهنگی تهران با عناوینی همچون (تهران و محراب، تهران و گردشگری، تهران توسعه یافته در آئینه هنر، مردم و مسئولین، فرهنگ و مسئولیت پذیری، سلامت و تندرستی، جشنواره‌های فرهنگی، مهارت آموزی، اهدا زندگی، روستا و محیط زیست، فرهنگ و خانواده، تهران و کودک، سالمند و تهران، سلامت و حمل و نقل، شادی و نشاط، محیط زیست، موزه گردی و از این قبیل) در قالب برگزاری جشنواره‌ها، همایش‌ها، بازدیدها، مسابقات فرهنگی ورزشی، بازی‌های بومی و محلی، تشکیل کارگاه‌های آموزشی و اردوهای مختلف و برای تمامی گروه‌های سنی همشهریان شریف تهران برگزار می‌شود.

معاون استاندار تهران تاکید کرد: در این برنامه‌ها سعی شده تا از تمامی ظرفیت‌های اداری و مردمی استفاده و با توجه به اینکه هفته فرهنگی برای اولین بار در سطح کلان شهر تهران به عنوان پایتخت نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار می‌گردد، امید است سال به سال به غنای این هفته افزوده شده و شاهد برنامه‌های متعدد همراه با خلاقیت و جذابیت بیشتری باشیم.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت