چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی؛

ایجاد رسانه مستقل در شهرستان های استان تهران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بر لزوم چاره اندیشی برای ایجاد رسانه و شبکه مستقل در شهرستان های استان تهران تاکید کرد.

ایجاد رسانه مستقل در شهرستان های استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ حجت الاسلام سیدمحسن محمودی  پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شهر قدس که با حضور امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان در دفتر امام جمعه برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: امروز در سراسر کشور از لحاظ کارهای زیربنایی، عمرانی، رسیدگی به دورترین بخش های کشور و از نظر فرهنگی و اجتماعی فعالیت های فراوانی را داشته ایم که همه این کارها و فعالیت ها به برکت انقلاب اسلامی بوده است.

وی بیان کرد: در انقلاب اسلامی کارهای فوق العاده ای انجام شده است که این کارها را نباید نادیده گرفت و باید برای همه مردم و جوانان تشریح کرد که این نطام چه بود و چه شد، جوانان قبل از انقلاب را درک نکردند و برای همین است که نمی توانند تشخیص بدهند و این وظایف همه مسئولان است که دستاوردهای انقلاب را تبیین کنند.

رئیس ستاد۱۳ آبان استان تهران گفت: انقلاب اسلامی توانست با شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی نظام مقتدر و مستقل خود را در جهان به رخ بکشد و در روز ۱۳ آبان باید شعار مرگ برآمریکا از هرسال دیگر بیشتر و باشکوه تر در سراسر کشور شنیده شود که این کار مشت محکمی به دهان دشمنان خواهد بود.

محمودی با اشاره به مسئله رسانه تاکید کرد: فضای رسانه،فضای مهمی است و قریب به ۶میلیون نفر در شهرستان های استان تهران از شبکه مستقل محروم هستند و باید این مطالبه را پیگیری کنیم و اگر رسانه های ما مطالبه های مردم را پیگیری و دنبال کنند دیگر فضای مجازی نمی تواند هر تهمت و مسئله ای را به صورت اشتباه و دروغ نشر دهد.

وی با اشاره به اینکه لازم است که مسئولان اجرایی کشور برای رسانه و شبکه مستقل شهرستان های استان تهران چاره اندیشی کنند بیان داشت: چرا که شهرستانهای استان تهران از دورترین روستاهای جنوبی کشور در بحث رسانه محروم تر است و این مطالبه و  درخواست مردم است که بیان می شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت