نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

فعالیت در حوزه حجاب توسط ائمه جمعه استان تهران

رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

رفع تصرف زمین ملی و دولتی در استان تهران

جمعه 1403/02/14

نصیرشهر رسانه؛

احداث بوستان دوستدار کودک در نصیرشهر

تهران رسانه | فاز اول بوستان دوستدار کودک در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع در نصیرشهر اجرایی شد.

احداث بوستان دوستدار کودک در نصیرشهر

به گزارش تهران رسانه ؛ شهردار نصیرشهر از اجرایی شدن فاز اول بوستان دوستدار کودک در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع خبرداد.
فرشاد شهسواری با بیان اینکه در این بوستان فضاهای بازی، سرگرمی و آموزشی برای ۳ گروه سنی خردسال، کودک و نوجوان (گروه سنی ۳ تا ۱۵ سال) پیش بینی شده است، در تشریح بخش های مختلف آن افزود: فضاهایی همچون پیست دوچرخه ، آموزش ترافیک ، آمفی تئاتر روباز با امکان اجرای نمایش های عروسکی و برگزاری جشن های مختلف نظیر جشن تکلیف ، محوطه های مجزا ویژه بازی خردسالان ، کودکان و نوجوانان ، زمین های ورزشی ، تجهیزات بدن سازی و ورزشی کودکان و معلولان، نمازخانه، کتابخانه کودک، سرویس های بهداشتی، پارک آموزش الفبا و فواره های آب بازی کودکان بخشی از امکاناتی هستند که در بوستان دوستدار کودک تعبیه خواهد شد.
وی در ادامه عنوان کرد: این پروژه برای اولین بار در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ و با جدیدترین امکانات روز برای استفاده کودکان نصیرشهری احداث خواهد می شود.
گفتنی است برداشت خاک نباتی، زیرسازی و مخلوط ریزی، جدولگذاری و اجرای سنگ فرش و کف پوش از اقداماتی است که در فاز اول این پروژه با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال و با پیشرفت ۲۵ درصد در حال اجرا است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
با «ریحانه اخلاقی» بیشتر آشنا شویم

با «ریحانه اخلاقی» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «ریحانه اخلاقی» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

با «غلامحسین رضوانی» بیشتر آشنا شویم

با «غلامحسین رضوانی» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «غلامحسین رضوانی» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

باغ راه جدید تهران امسال افتتاح می شود

باغ راه جدید تهران امسال افتتاح می شود

تهران رسانه | پروژه باغ راه یک محور گردشگری در مناطق ۱۷و ۱۸ تهران است که در ادامه به رودخانه کن متصل می‌شود و برای تکمیل آن اعتبار ۲۰هزار میلیارد ریالی پیش‌بینی شده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت