نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

شنبه 1403/02/22

سجودی خبر داد؛

مشاوره حقوقی و قضایی رایگان توسط دادگستری استان تهران

تهران رسانه | ۲۵ عنوان برنامه در دستگاه قضایی استان تهران و ارائه خدمات حقوقی و قضایی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری به صورت ویژه انجام می شود.

مشاوره حقوقی و قضایی رایگان توسط دادگستری استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان تهران در نشست شورای هماهنگی و اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر از برنامه ریزی برای برگزاری ۲۵ عنوان برنامه در دستگاه قضایی استان تهران و ارائه خدمات حقوقی و قضایی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری و به صورت ویژه خبر داد.
سجودی در نشست شورای هماهنگی و اجرای برنامه‌های دهه فجر که همزمان با سالروز تاریخی فرار شاه و با حضور معاون مالی، عمرانی و پشتیبانی دادگستری و نمایندگانی از سازمان‌های تابعه قوه قضائیه و بخش‌های ستادی استان تهران برگزار شد، به سرفصل‌های در نظر گرفته شده برای گرامی‌داشت هرچه باشکوه‌تر مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد.

سید رضا سجودی با تاکید بر این مطلب که با برنامه‌های پیش بینی شده در سال جاری امیدواریم شاهد حضور و مشارکت پرشور همکاران در این مراسم باشیم، اعلام کرد: با استفاده از تجارب سال‌های گذشته، فضایی با وسعت بیشتر برای برپایی غرفه اطلاع رسانی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه پیش بینی شده است، تا مردم شریف و حاضرین در مراسم بتوانند ضمن آشنایی با فعالیت‌های دستگاه قضایی از خدمات رایگان و مشاوره حقوقی و قضایی در این غرفه بهره‌مند شوند.

وی درادامه گفت: خدمات و برنامه‌های ملاقات مسئولان قضایی در این ایام در اجرای تاکیدات ریاست معزز قوه قضاییه و دستورات علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران مبنی بر بهره مندی از فرصت پرفضیلت ماه رجب و ایام خجسته دهه فجر، با حضور مسئولان قضایی در میان مردم و گره گشایی از مشکلات آنان به صورت ویژه و ملموس‌تر از پیش برگزار می‌شود.

معاون قضایی رئیس کل و معاون منابع انسانی وامور فرهنگی دادگستری کل استان تهران با اعلام این مطلب که برای هر روز از ایام دهه فجر انقلاب اسلامی شعار و سرفصلی انتخاب شده است گفت: قرار است فعالیت‌های سازمان‌ها و حوزه‌های تابعه دستگه قضایی، متناسب با این شعار‌ها برنامه ریزی و اجرا شود.

سجودی با اشاره به اینکه بیش از ۲۵ عنوان برنامه برای گرامی داشت ایام چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده شده است، گفت: آذین بندی اماکن قضایی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، ملاقات‌های مردمی در قالب میز خدمت در مساجد، دیدار با خانواده معظم شهدا، غبار روبی و گل افشانی مزار مطهر شهدا، ارائه خدمات رایگان و تخصصی به مراجعه کنندگان در قالب خدمات پزشکی، ثبت نام رایگان در سامانه ثنا و همچنین مشاوره‌های حقوقی و قضایی با اهداف پیشگیرانه از جمله برنامه‌هایی است که در شورای برنامه ریزی مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی مطرح و در نظر گرفته شده است.

علیرضا رستگاری سرپرست معاونت مالی، عمرانی و پشتیبانی دادگستری استان تهران نیز ضمن تبریک پیشاپیش ایام دهه فجر با تاکید بر این موضوع که دادگستری استان تهران خود را ملزم به حضور همه جانبه برای فعالیت در این مناسبت مهم می‌داند، گفت: دهه فجر بزرگترین و مهم‌ترین رویداد تاریخی کشورمان است.

رستگاری گفت: در گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی وبرگزاری این مراسم هرچه تلاش بیشتری صورت گیرد، مطمئنا لازم و شایسته‌تر خواهد بود و برای این موضوع از لحاظ تامین منابع مالی دریغ نخواهد شد.

در این نشست نمایندگان محاکم عمومی و دادسرای انقلاب اسلامی تهران، سازمان زندان‌های استان، اداره کل پزشکی قانونی، اداره کل ثبت اسناد و املاک و همچنین حوزه‌های ستادی دادگستری از جمله معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، معاونت فناوری و برنامه‌ریزی و حوزه مقاومت بسیج دادگستری استان تهران به تشریح برنامه‌های خود به مناسبت ایام الله دهه فجر پرداختند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت