چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

علیمهری خبر داد؛

برپایی ۲۰ نمایشگاه بهاره تا پایان سال در استان تهران

تهران رسانه | ۲۰ نمایشگاه بهاره در سطح استان تهران تا پایان اسفند برپا می شود و میوه شب عید در این نمایشگاه‌ها حداقل ۳۰ درصد ارزان تر از بازار به مردم عرضه می‌شود.

برپایی ۲۰ نمایشگاه بهاره تا پایان سال در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از برپایی ۲۰ نمایشگاه بهاره در سطح استان تا پایان اسفند خبر داد و گفت: میوه شب عید در این نمایشگاه‌ها حداقل ۳۰ درصد ارزان تر از بازار به مردم عرضه می‌شود.

محمد علیمهری در جلسه ستاد تنظیم بازار شب عید و ماه مبارک رمضان افزود: میوه شب عید و خرمای ماه مبارک رمضان به میزان کافی برای شهر تهران و شهرستان‌ها خریداری شده است.

وی همچنین با اشاره به نحوه توزیع میوه شب عید اظهار کرد: در شهرستان‌های استان تهران میوه شب عید توسط تعاونی روستایی تامین و در اماکن منتخب شهرستان‌ها در زمان مقرر توزیع خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران ادامه داد: در شهر تهران هم میوه شب عید و خرمای ماه مبارک رمضان مردم پایتخت تهیه و در قالب بازارچه‌های سازمان میادین شهرداری توزیع می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت رصد قیمت ها در بازار در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز یادآور شد: قیمت میوه‌ شب عید (سیب و پرتقال) که خریداری شده حداقل ۳۰ درصد ارزان تر از قیمت بازار به دست مصرف کنندگان خواهد رسید.

به گفته علیمهری، همچنین نمایشگاه‌های بهاره نیز در آستانه سال نو برای سهولت مردم در تهیه کالاهای تنظیم بازارب و مورد نیاز عید و ماه مبارک رمضان بصورت مستقیم با حضور تولید کنندگان برپا می‌شود.

وی گفت: پنج نمایشگاه بهاره در تهران و ۱۵ نمایشگاه در شهرستان‌های استان تهران در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان برای سهولت در تامین کالاهای مورد نیاز مردم برپا می‌شود که در آنها پوشاک، کیف و کفش، کالاهای اساسی، آجیل و خشکبار عرضه خواهد شد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت