طرح «هر روستا، یک بوم گردی» در استان تهران

تولید یک چهارم پسماند کشور در استان تهران

تجهیز۱۲۰۰ مدرسه در شهر و استان تهران

آزادی قدیمی ترین زندانی زن در استان تهران

دوشنبه 1404/08/19

آموزش رسانه؛

محتواسازی اثربخش در شبکه های اجتماعی

تهران رسانه | دوره آموزش تخصصی «محتواسازی اثربخش در شبکه های اجتماعی» با تدریس احمد باقری مدرس دوره های توسعه کسب و کار، سئومحتوا و اصول حرفه ای روابط عمومی سازمان ها برگزار شد.

محتواسازی اثربخش در شبکه های اجتماعی

به گزارش تهران رسانه ؛ از سلسله دوره کارگاهی سئومحتوا در روابط عمومی ها، دوره آموزش تخصصی «محتواسازی اثربخش در شبکه های اجتماعی» ویژه مسئولان و کارشناسان روابط عمومی برای روابط عمومی فناوری اطلاعات شهرداری تهران در 16 ساعت با تدریس احمد باقری مدرس دوره های توسعه کسب و کار، سئومحتوا و اصول حرفه ای روابط عمومی سازمان ها برگزار شد.
استراتژی این دوره آموزشی آشنایی مدیریت تولید محتوای موثر و اثربخش در شبکه های اجتماعی با هدف اصول بهینه سازی محتوا در موتورهای جستجو (search engine optimization) در روابط عمومی ها و همچنین تغییر ساختار روابط عمومی های سنتی به نوین از طریق اثربخشی تولید محتوا در بین مخاطبان آموزش داده شد.

با توجه به اینکه تولید محتوای جذاب و تخصصی، مهمترین رکن تاثیرگذار در مدیریت محتوای شبکه های اجتماعی و در ادامه آن بهبود سئو وبسایت سازمانی در این فرآیند مورد بررسی و آموزش داده شد.

در بخشی دیگر؛ دوره آموزش حرفه ای «محتواسازی اثربخش در شبکه های اجتماعی» در خصوص بازاریابی محتوا، برند و پرسونا، گردونه بازاریابی و سفر مشتری و همچنین تولید محتوا با در نظر گرفتن استراتژی‌های شبکه‌های اجتماعی، هم راستا با ماموریت‌های سازمان، هدف‌گذاری و چگونگی هدف‌گذاری و بودجه‌بندی آن، طرح موضوع شد.

به اصول حرفه ای رصد کردن و اطلاع یابی از سناریوهای شبکه‌های اجتماعی و مدیریت و ایجاد تعامل سازنده میان سازمان متبوع و مخاطبان هدف از دیگر اهداف دوره می توان اشاره کرد.

در گام بعدی اصول تولید محتوا و نحوه اجرای تکنیک‌های تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی و در نهایت ارزیابی شاخص‌های شبکه های اجتماعی و در نهایت قدرت بخشیدن وبسایت سازمانی بعنوان مرجع و ویترین سازمان از طریق اثربخشی محتوا در شبکه های اجتماعی در این دوره ارائه گردید.

برای دستیابی به این هدف استفاده از بسترها، ابزارها و راهکارهای اطلاع رسانی همچون شبکه های اجتماعی، می تواند واحدهای روابط عمومی را کاربردی تر از گذشته در مسیر انجام ماموریت های سازمانی خود هدایت نماید.

بهینه سازی محتوا در موتورهای جستجو SEO و همچنین آشنایی با استراتژی صحیح تولید محتوا می تواند این واحدها را بیش از پیش موفق نماید.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
کشف تجهیزات پزشکی با اسناد جعلی در تهران

کشف تجهیزات پزشکی با اسناد جعلی در تهران

تهران رسانه | پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف ۹ دستگاه تجهیزات پزشکی قاچاق شامل کالاهای پوست، مو و زیبایی خبر داد.

ساخت مرکز معاینه فنی در شرق تهران

ساخت مرکز معاینه فنی در شرق تهران

تهران رسانه | مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از پایان فاز اول و آغاز فاز دوم عملیات عمرانی احداث مرکز مکانیزه معاینه فنی در منطقه ۱۴ تهران خبر داد.

زمین چمن اختصاصی بانوان در قلب تهران

زمین چمن اختصاصی بانوان در قلب تهران

تهران رسانه | زنان ورزشکار قلب تهران، صاحب نخستین زمین چمن مصنوعی اختصاصی شدند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت