نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

چهارشنبه 1403/02/19

دماوند رسانه؛

افتتاح پایگاه امداد و نجات در دماوند

تهران رسانه | پایگاه امداد و نجات بین شهری جاده‌ای جمعیت هلال‌احمر در شهر کیلان دماوند به بهره برداری رسید.

افتتاح پایگاه امداد و نجات در دماوند

به گزارش تهران رسانه ؛ پایگاه امداد و نجات بین شهری جاده‌ای جمعیت هلال‌احمر در شهر کیلان دماوند همزمان با اعیاد شعبانیه روز شنبه با حضور مسئولان کشوری و شهرستانی به بهره برداری رسید.

فرماندار شهرستان دماوند در این مراسم اظهار داشت: برخی نقاط این شهرستان حادثه خیر هستند که این مهم را در ابتدای کار دولت در دستور کار قرار دادیم تا اقدامات مثبتی در زمینه امدادی و خدماتی صورت گیرد.

رضا طاهر خانی افزود: در سفر اخیر رئیس جمهور به شهرستان دماوند، در مصوبات شورای اداری به اهمیت رفع نقاط حادثه خیر تاکید کردند که یکی از این نقاط حادثه خیز منطقه محور آبسرد، ساران به استان سمنان است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در صورت وقوع حادثه در این محور، یکی از موضوعات مهم احداث پد هلیکوپتر و انتقال بیماران بدحال به مراکز درمانی در زمان کوتاه بود که این مهم با همت مسئولان شهری و شهرستانی انجام شد و همچنین احداث پایگاه امداد و نجات که امروز شاهد بهره برداری آن هستیم.

وی با اشاره به اینکه این مکان در مدت زمان کوتاه احداث و آماده شده است تا شاهد خدمات رسانی مطلوب در این منطقه باشیم، گفت:به لطف خدا در ۲ سال دولت مردمی و انقلابی سیزدهم اعلام می کنیم که مطالبات برزمین مانده در حال تحقق است و بسیاری از مطالبات دیرینه ای که در پیگیری کردیم امروز تحقق یافته و امید است تا پایان دولت سیزدهم شاهد اقدامات خوب و شایسته برای مردم شریف شهرستان داشته باشیم.

پیمان آقاجان احمدی رئیس شورای اسلامی شهر کیلان نیز در این مراسم اظهار داشت: محور آبسرد، ساران به ایوانکی یکی از محورهای پرحادثه و پرخطری است که نیاز به این مرکز احساس می شد و امروز شاهد بهره برداری آن هستیم.

وی بیان اینکه حادثه خبر نمی کنند باید برای هرنوع حادثه آماده باشیم، گفت: با پیگیری های صورت گرفته توانستیم پد هلیکوپتر را امسال بعد از مدت ها به بهره برداری رسانیم و امروز نیز شاهد بهره برداری پایگاه امداد و نجات در این منطقه هستیم و همچنین شهرداری نیز احداث سوله بحران را در فاصله نزدیک به این مرکز در دستور کار قرار داده که امید است در آینده نزدیک شاهد بهره برداری آن باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران نیز در این مراسم اظهار داشت: افتتاح پایگاه امداد و نجات در شهر کیلان با توجه به اهمیت این منطقه یک ضرورت بود که با پیگیری های استان مقرر شد ظرف همین چند روز این پایگاه احداث شود که چندین بار پیگیری صورت گرفت و امروز شاهد هستیم که مطالبات محقق شده است.

شاهین فتحی خاطرنشان کرد: دماوند یکی از پرمخاطره ترین شهرستان های استان تهران است بطوری که در بین ۶ پایگاه اقماری هلال احمر استان تهران یکی از این پایگاه ها در شهرستان دماوند است که هم ظرفیت و پتانسیل دپوی اقلام امدادی موثر و هم پشتیبانی لازم را از نیروهای امدادی دارد.

این مسئول گفت: هم اکنون ۲ پایگاه امداد و نجات بین شهری چناران و آبعلی در شهرستان وجود دارد که امروز سومین پایگاه در شهر کیلان به بهره برداری رسید؛ البته پایگاه های امداد و نجات بین شهری برای حوادث جاده ای نبوده و چندکاره هستند ولی با تامین نیرو می توان خدمات ارائه داد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات این شهرستان برای ارائه خدمات بهتر در بخش امدادی، خودروی نجات است که با تحویل سهمیه استان تهران، یک خودرو به شهرستان تحویل خواهد شد و اگر اعتبار سفر رئیس جمهور محقق شود می توانیم پایگاه اقماری چناران را کامل کنیم.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت