نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

پنج شنبه 1403/02/20

اسلامشهر رسانه؛

برگزاری جشن تکلیف سیاسی رای اولی ها در اسلامشهر

تهران رسانه | جشن تکلیف سیاسی ۵۵۰ دانش‌آموز دختر رای اولی اسلامشهر برگزار شد.

برگزاری جشن تکلیف سیاسی رای اولی ها در اسلامشهر

به گزارش تهران رسانه ؛ جشن تکلیف سیاسی ۵۵۰ دانش‌آموز دختر رای اولی اسلامشهر با حضور فرماندار و امام جمعه در اردوگاه شهید غلامی این شهرستان شامگاه یکشنبه برگزار شد.

فرماندار اسلامشهر در این حاشیه انی مراسم با اشاره به اهمیت تبیین انتخابات برای جوانان و نوجوانان بویژه دانش آموزان رای اولی اظهار داشت: در این مراسم که در قالب جشن تکلیف سیاسی برای دانش آموزان دختر برگزار شد، امکان نقش آفرینی این دانش آموزان در تعیین سرنوشت کشور مورد اشاره و تاکید قرار گرفت.

وی افزود: در کنار اهمیت و ضرورت حضور واجدین شرایط از جمله دانش آموزان رای اولی در پای صندوق های رای، بررسی داوطلبان انتخابات و رای دادن با آگاهی و شناخت کامل می تواند بسیار حائز اهمیت باشد و دانش آموزان ما باید به این امر مهم نیز توجه داشته باشند.

فرماندار شهرستان اسلامشهر خاطر نشان کرد: مشارکت فعال و پویای معلمان، دانش آموزان و اولیاء آنان که بخش قابل توجهی از جمعیت شهرستان را تشکیل می دهند می تواند به برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری در شهرستان کمک کند.

گفتنی است سخنرانی حجه ‌الاسلام برقراری امام جمعه اسلامشهر، اجرای تئاتر، تریبون آزاد، مولودی خوانی، اجرای گروه سرود دختران، مناظره و تقدیر از دانش‌آموزان برگزیده در پویش «همه اثرگذار هستیم» از دیگران بخش های این مراسم بود.

شهرستان اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب پایتخت واقع شده و جزو حوزه انتخابیه تهران است که ۳۰ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت