نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

شنبه 1403/02/22

تقی زاده عنوان کرد؛

تشریح شاخص های ارزیابی مدیران در استان تهران

تهران رسانه | برگزاری برنامه‌های ارتباط مردمی و پاسخگویی یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیران در استان تهران است.

تشریح شاخص های ارزیابی مدیران در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ مدیرکل بازرسی استانداری تهران گفت: برگزاری برنامه‌های ارتباط مردمی و پاسخگویی یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیران در استان تهران است.

اسداله تقی زاده در جلسه شورای معاونین و مدیران بازرسی شهرستان‌ها گفت: مسئولیت در نظام اسلامی امانت الهی است و ادای صحیح این امانت در گرو خدمت صادقانه، صحیح و بی منت به مردم است.

تقی زاده افزود: در زمینه مبارزه با فساد اداری باید تلاش بیشتری توسط واحدهای بازرسی در سطح استان صورت گیرد البته نیاز به هماهنگی‌های بیشتر در فضای بین بخشی با سایر مراجع نظارتی و قضائی مشاهده می‌شود که بایستی توسط این اداره کل و فرمانداری‌ها به صورت مستند و مستدل صورت بگیرد.

مشاور استاندار تهران ادامه داد: برپایی میز خدمت به صورت مستمر در نماز جمعه تهران کار ویژه ای بود که برای اولین بار در حوزه شهر تهران با هدایت این اداره کل و مرکز ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری طی دو سال گذشته انجام شد، که امیدوار هستیم با پیگیری و نظارت فرماندار محترم تهران این امر به طور دائم و جدی ادامه داشته باشد.

تقی زاده خاطرنشان کرد: رضایتمندی مردم شاخص مهم ارزیابی عملکرد مدیران استان تهران است و در بررسی این شاخص با کسی تعارف نداریم.

وی با اشاره به ضرورت حضور مسؤولان و مدیران کل در برنامه میز خدمت به صورت مستمر تاکید کرد: ملاقات‌های چهره به چهره در شهرستان‌ها با محوریت فرمانداران انجام می‌شود؛ همچنین در صورت کوتاهی مدیری نسبت به حضور در میان مردم آن مسؤول تذکر گرفته و منجر به برخورد اداری و قانونی خواهد شد.

مدیرکل بازرسی استانداری تهران ادامه داد: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان روزهای سه شنبه هر هفته مکلف به برگزاری ملاقات چهره به چهره و بی واسطه با شهروندان تحت عنوان سه شنبه‌های پاسخگویی هستند و یکی از شاخص‌های ارزیابی عملکرد مدیران همین مقوله است.

تقی زاده ادامه داد: رویکرد دولت سیزدهم در ارتباط دولت با مردم، رویکردی مبتنی بر در میان مردم بودن است، از این رو حضور مسؤولان در برنامه‌ها و مناسبت‌های مختلف و همچنین به صورت مستمر در استان تهران از آغاز به کار دولت مردمی در حال اجرا است.

مشاور استاندار تهران گفت: حضور مسؤولان در جمع مردم گام اولیه بوده و ظرفیتی بی بدیل را در راستای تحقق شعار دولت مردمی شکل داده اما استمرار و نتیجه‌بخشی امور مردم در گام بعدی مهمتر از شروع کار است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت