چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

فخاری عنوان کرد؛

ارایه خدمات زیست شبانه در استان تهران

تهران رسانه | با توجه به تقارن عید نوروز و ماه رمضان و تمایل مردم به انجام تفریحات و عید دیدنی ها در فاصله افطار تا سحر، زیست شبانه در استان تهران مورد توجه قرار گیرد.

ارایه خدمات زیست شبانه در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ استاندار تهران با اشاره به تقارن عید نوروز و ماه رمضان و تمایل مردم به انجام تفریحات و عید دیدنی ها در فاصله افطار تا سحر بر ارایه خدمات زیست شبانه تهران تاکید کرد.

علیرضا فخاری صبح یکشنبه در جلسه ستاد تسهیلات سفر استان تهران با تاکید بر به سازی ترمیم و ایمن سازی معابر برون شهری، از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خواست تا به منظور رفاه حال مسافران و جلوگیری از مشکلاتی که ممکن است به دلیل نابسامانی وضعیت جاده‌ها برای مسافران به وجود بی آید، نسبت به مرمت محورهای برون شهری اقدام کند.

رئیس ستاد تسهیلات سفر استان تهران قرار گیری این استان در مسیر عبور مسافران و انتخاب آن به عنوان مقصد سفر برای برخی دیگر از مسافران را نکته قابل توجهی دانست و گفت: باید تمهیداتی اندیشیده شود تا در معابر ورودی و خروجی تهران اطلاعات مورد نیاز مسافران در اختیار آنها قرار گرفته تا بدانند برای دریافت هرگونه خدمات به کجا مراجعه کرده یا چه اقدامی انجام دهند.

وی با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان با عید نوروز، بر لزوم مشاهده و لمس آثار ماه مبارک رمضان در سطح استان تهران تاکید کرد و گفت: ارائه خدمات‌به مسافرین باید به گونه ای باشد تا ضمن حفظ حرمت این ماه، مسافرین محترم نیز بتوانند از خدمات مورد نیاز خود بهره لازم را ببرند.

فخاری رسیدگی به وضعیت نمازخانه‌ها و سرویس های بهداشتی بین راهی را بسیار حائز اهمیت دانست و از فرمانداران و دستگاه های ذیربط خواست تا به منظور رفاه حال مسافران نسبت به ساماندهی سرویس‌های بهداشتی بین راهی اقدام کنند.

استاندار تهران ایام نوروز و افزایش اوقات فراغت مردم و همچنین تمایل مردم به گذران این اوقات در فاصله زمانی بین افطار تا سحر را قابل توجه خواند و افزود: باید تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده تا مردم بتوانند از خدمات مربوط به زیست شبانه بهره مند شوند.

وی اساسی‌ترین اقدام این ایام را کنترل قیمت‌ها در بخش‌های مختلف عنوان کرد و از ادارات صمت و جهاد کشاورزی خواست تا اقدامات لازم را در این خصوص صورت داده و نظارت‌ها را از همین امروز آغاز کنند.

فخاری با اشاره به وظیفه سنگین مجموعه فراجا و هلال احمر در ایام نوروز، برگزاری مانورهای امداد ونجات‌را در روزهای باقی مانده تا عید مفید و ضروری دانست و گفت: با توجه به محدودیت‌های موجود در حوزه بیمارستان‌های تروما، استفاده از امداد هوایی را در این ایام کاربردی است.

استاندار تهران همچنین خواستار استقرار بالگرد در معابر ورودی و خروجی تهران و احداث بیمارستان‌های صحرایی با کمک نیروهای مسلح به منظور ارائه خدمات اورژانسی شد.

وی با حائز اهمیت خواندن توجه به سیستم حمل و نقل عمومی در تمامی حوزه‌ها، آثار وضعی هرگونه اخلال در جابجایی مسافرین را متوجه مجموعه مدیریتی استان دانست و از ادارات و دستگاه‌های خدمت رسان این حوزه در بخش‌های مختلف هوایی، ریلی و جاده‌ای خواست تا با تمام توان و ظرفیت خود و با قیمت مناسب نسبت به جابجایی و انتقال مسافرین اقدام کنند.

فخاری از فرمانداران و شهرداران استان تهران خواست تا ضمن نظارت بر قیمت‌ها در محدوده قانونی شهر، محدودیت‌های ترافیکی ویژه ای را در مسیرهای اصلی شهرهای فاقد کمربندی اعمال نموده و از استقرار بساط گستران در حاشیه خیابان‌ها جلوگیری کنند.

استاندار تهران همچنین نظارت بر ساخت ساز غیر مجاز در این ایام توسط فرمانداران، بخشداران و شهرداران را الزامی دانست.

وی با تاکید بر صیانت از اموال و دارایی‌های مردمی که در ایام نوروز به سفر رفته‌اند، از مجموعه فراجا خواست تا با استفاده از تجربیات گذشته و گشت‌های خیابانی، تمهیدات لازم را در این خصوص اتخاذ نمایند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت