رفع تصرف زمین ملی و دولتی در استان تهران

تحقق ۱۰۸ درصدی تعهد اشتغال در استان تهران

احداث نیروگاه برق خورشیدی در استان تهران

احداث یکصد مدرسه در استان تهران

شنبه 1403/02/08

علیمهری خبر داد؛

آغاز توزیع میوه عید و خرما در استان تهران

تهران رسانه | از فردا پنج شنبه ۲۴ اسفندماه، توزیع میوه شب عید و خرمای ماه مبارک رمضان در شهر و استان تهران آغاز می شود.

آغاز توزیع میوه عید و خرما در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از آغاز توزیع میوه شب عید و خرمای ماه مبارک رمضان از فردا پنج شنبه ۲۴اسفندماه در شهر و استان تهران خبر داد و گفت: کمبودی در عرضه کالا نداریم.

محمد علیمهری پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه جلسه تنظیم بازار استان تهران، در جمع خبرنگاران با تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات، از آغاز توزیع میوه شب عید و خرمای ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد و اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته این توزیع از فردا پنج شنبه ۲۴ اسفندماه شروع می‌شود.

علیمهری با بیان اینکه هیچ نگرانی در خصوص تأمین و عرضه میوه و خرما برای ماه مبارک رمضان و ایام عید وجود ندارد، افزود: این عرضه با هدف تنظیم و کنترل بازار، در سطح شهر تهران در مراکز و بازارچه‌های سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری پایتخت با قیمت مصوب صورت می‌گیرد.

نهال گشت

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در تشریح جزئیات عرضه میوه شب عید و خرمای ماه مبارک رمضان در شهرستان‌های استان تهران نیز گفت: در شهرستان‌های استان نیز این عرضه با تولی گری سازمان تعاون روستایی در غرفه‌های منتخب هر شهرستان با قیمت مصوب انجام می‌شود.

وی در ادامه در خصوص قیمت تعیین شده در کارگروه تنظیم بازار استان تهران برای تهیه این اقلام عنوان کرد: سیب زرد و قرمز درجه یک به قیمت ۳۱ هزار تومان و پرتقال تامسون درجه یک هم با قیمت ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه خواهد شد.

معاون استاندار تهران با تاکید بر اینکه در حوزه میوه و خرما به میزان نیاز مصرفی استان تأمین صورت گرفته است، بیان کرد: هیچ کمبودی در عرضه کالا وجود ندارد و اقلام تهیه شده با کیفیت درجه یک به دست مردم عزیز شهر و استان تهران می‌رسد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار در تهران

اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار در تهران

تهران رسانه | در طرح‌ ساماندهی چرخی ها ۹۹ نفر از نیروهای اجرایی معبربان، ۲۸دستگاه خودرو و ۳۱ نفر از نیروهای یگان عملیات راهور تهران حضور دارند.

جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

تهران رسانه | مالکان تاکسی‌ های فرسوده فعال می‌توانند برای جایگزینی تاکسی‌ های فرسوده خود با تاکسی‌های برقی در تهران نام نویسی کنند.

تخلیه ماهانه ۵۰۰ تن لجن از کانال های تهران

تخلیه ماهانه ۵۰۰ تن لجن از کانال های تهران

تهران رسانه | هر ناحیه شهر تهران روزانه نزدیک به یک کامیون زباله از داخل کانال‌ها تخلیه می‌کند، که این میزان از نظر تناژ معادل ۵۰۰ تن زباله و لجن در ماه- معادل ۱۰۰ متر مکعب- در شهر تهران است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت