رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

رفع تصرف زمین ملی و دولتی در استان تهران

تحقق ۱۰۸ درصدی تعهد اشتغال در استان تهران

احداث نیروگاه برق خورشیدی در استان تهران

شنبه 1403/02/08

دانستنی ها؛

خرید لایسنس نرم افزار از کیان رایا با قیمت مناسب!

تهران رسانه | با استفاده از خدمات کیان رایا، شما می توانید بهترین انواع لایسنس نرم افزار را تهیه نمایید و به بازدهی مطلوبی برسید.

خرید لایسنس نرم افزار از کیان رایا با قیمت مناسب!

کیان رایا یکی از قدیمی ترین و مطرح ترین برند های فعال در زمینه عرضه لایسنس نرم افزار به حساب می آید که همواره خدماتش را با تعرفه ای معقولانه در اختیار مشتریان قرار می دهد. با استفاده از خدمات مراکز مطرح و شناخته شده ای همچون کیان رایا، شما می توانید انواع لایسنس مخصوص نرم افزار را به صورت تخصصی دریافت نمایید. امروز ما قصد داریم تا چیستی این مجموعه و نکات مهم برای استفاده از لایسنس هایش را بررسی کنیم. پس با ما همراه شوید.

ضرورت خرید لایسنس اورجینال برای نرم افزار

بیایید کارمان را با پاسخ به یک سوال مهم و کلیدی شروع کنیم: چرا خرید لایسنس نرم افزار اورجینال اهمیت زیادی دارد؟ اصلا اگر ما لایسنس های اورجینال را تهیه نکنیم، با چه مشکلی مواجه می شویم؟ خیلی از افراد با این سوالات هنگام استفاده از نرم افزار های مختلف مواجه شده اند. به صورت کلی، شرکت های توسعه دهنده بزرگ فعال در زمینه طراحی و ساخت سیستم عامل یا نرم افزار، انتظار دارند تا کاربران برای خدماتشان هزینه معقولانه ای را پرداخت نمایند.

در ایران قوانین سختگیرانه ای برای حفاظت از حق کپی رایت وجود نداشته و همین مسئله هم باعث شده تا خیلی از کاربران به خرید لایسنس های اورجینال اهمیتی ندهند. لایسنس اورجینال یک برنامه، نرم افزار، بازی یا سیستم عامل به شما اجازه می دهد تا به صورت قانونی و بدون مشکل آن برنامه را تحت اجرا در آورید. لایسنس های اورجینال به گونه ای طراحی شده اند تا امنیت سیستم عامل شما حفظ شود. خیلی از برنامه های مخصوص کرک یا نرم افزار های کرک شده، بد افزار های متنوعی را در خود جای داده اند.

جدا از این مسئله، با خرید لایسنس نرم افزار اورجینال شما به راحتی و بدون هیچ مشکل خاصی می توانید آپدیت ها و به روز رسانی های جدید آن برنامه را دریافت نمایید. مثلا اگر شما لایسنس ویندوز را تهیه کنید، می توانید خیلی سریع تر از سایر افراد آپدیت های امنیتی و فنی آن را دریافت کنید. همه این موارد باعث شده اند تا خرید لایسنس های اورجینال به مسئله ای مهم تبدیل شود.

logo

معرفی مجموعه کیان رایا

راه های زیادی را می توان برای خرید لایسنس نرم افزار اورجینال مورد استفاده قرار داد. کیان رایا برترین عرضه کننده ایرانی فعال در زمینه فروش این کالا به حساب می آید. این مجموعه همواره خدماتش را با تضمین در اختیار مشتریان قرار می دهد. این شرکت یک سری ویژگی های خاص داشته و همین مسئله هم محبوبیتش را چند برابر کرده است. با استفاده از این تیم، شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین لایسنس های نرم افزاری را با تعرفه ای معقولانه تهیه نمایید! این مجموعه لایسنس های خود را به صورت مستقیم از شرکت های عرضه کننده نرم افزار تهیه کرده و همین مسئله هم باعث شده تا قیمت خدماتش کمتر از سایر مراکز باشد.

مزایای خرید لایسنس نرم افزار از کیان رایا

خرید لایسنس نرم افزار از کیان رایا مزایای زیادی را در خود جای داده است. با استفاده از خدمات این تیم مطرح و شناخته شده، شما می توانید هزینه های مورد نیاز خود برای تهیه لایسنس را کاهش دهید. این مجموعه بدون واسطه نسبت به عرضه لایسنس های اورجینال اقدام می نماید. همین مسئله هم باعث شده تا تعرفه محصولات و خدماتش پایین تر از سایر مراکز باشد. جدا از این مسئله، تیم های شناخته شده ای همچون کیان رایا همواره روی سطح کیفیت خدمات و محصولات خود حساسیت زیادی نشان می دهند.

برای کیان رایا رضایت مشتریان اهمیت زیادی دارد. همین مسئله هم باعث شده تا دائما به دنبال استفاده از زیرساخت های قوی و پشتیبانی فوق العاده و حرفه ای برای فروش مدل های مختلف لایسنس باشد. این مجموعه دائما آماده پشتیبانی بوده و در صورت بروز مشکل هنگام خرید، در سریع ترین زمان ممکن آن را پیگیری می نماید. همه این موارد باعث شده اند تا استفاده از خدمات تیم های مطرح و شناخته شده ای همچون کیان رایا اهمیت زیادی پیدا نماید.

برای مشاهده سایت به آدرس زیر مراجعه فرمایید :

soft.kianraya.ir




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

تهران رسانه | در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۳۲ نفر در حوزه انتخابیه تهران و دو تن از نامزدها در ورامین با هم رقابت خواهند کرد.

اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار در تهران

اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار در تهران

تهران رسانه | در طرح‌ ساماندهی چرخی ها ۹۹ نفر از نیروهای اجرایی معبربان، ۲۸دستگاه خودرو و ۳۱ نفر از نیروهای یگان عملیات راهور تهران حضور دارند.

جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

تهران رسانه | مالکان تاکسی‌ های فرسوده فعال می‌توانند برای جایگزینی تاکسی‌ های فرسوده خود با تاکسی‌های برقی در تهران نام نویسی کنند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت