رفع تصرف زمین ملی و دولتی در استان تهران

تحقق ۱۰۸ درصدی تعهد اشتغال در استان تهران

احداث نیروگاه برق خورشیدی در استان تهران

احداث یکصد مدرسه در استان تهران

شنبه 1403/02/08

اطلاعیه؛

پوشش نامناسب در جشنواره صنعت مد، لباس و زیبایی

تهران رسانه | کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در خصوص پوشش نامناسب برخی از مؤسسات در جشنواره صنعت مد، لباس و زیبایی کشورهای اسلامی اطلاعیه‌ داد.

پوشش نامناسب در جشنواره صنعت مد، لباس و زیبایی

به گزارش تهران رسانه ؛ کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در خصوص پوشش نامناسب برخی از مؤسسات در جشنواره بین‌المللی صنعت مد، لباس و زیبایی کشورهای اسلامی اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

در اطلاعیه کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با عنوان «عدم وجاهت قانونی یک برنامه» آمده است؛

«باسمه تعالی

نظر به پرسش عده کثیری از فعالان مد و لباس کشور نسبت به برنامه‌ای موسوم به جشنواره بین‌المللی صنعت مد، لباس و زیبایی کشورهای اسلامی که توسط شرکت مکاپ (مهر کارآفرینان پگاه پایا) با پوشش و همکاری برخی از مؤسسات و انجمن‌های نامرتبط برگزار می‌شود، کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور به عنوان مرجع رسمی تأیید جشنواره و رویدادهای مد و لباس و نیز حافظ حقوق فعالان مد و لباس ایران کهن اعلام می‌دارد؛ به دلیل تخلفات محرز و متعدد شرکت مذکور، نامعتبر بودن رویداد توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت امورخارجه و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به صورت رسمی به استحضار مسئولین ذی‌ربط، علاقمندان و طراحان گرانقدر رسیده است.

کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور علیرغم گفتگو با برگزار کننده آن و ابلاغ تخلفات و تبیین اقدامات نادرست و دور از شأن کنشگران و علاقمندان و بیشتر متناسب با سوداگران این عرصه، جهت پیشگیری از سو استفاده‌های مالی، بار دیگر به عدم جواز و فاصله بسیار رویداد با معیارهای ملی و بین‌المللی تاکید می‌کند و با اخطار روشن تصریح می‌کند که از این پس هر گونه عواقب ناشی از برگزاری این رویداد فاقد مجوز، بر عهده شرکت کنندگان بوده و هرگونه مدرک صادره از سوی آن رویداد با نام مؤسسات و اتحادیه‌های بین‌المللی نامعتبر است.»




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار در تهران

اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار در تهران

تهران رسانه | در طرح‌ ساماندهی چرخی ها ۹۹ نفر از نیروهای اجرایی معبربان، ۲۸دستگاه خودرو و ۳۱ نفر از نیروهای یگان عملیات راهور تهران حضور دارند.

جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

تهران رسانه | مالکان تاکسی‌ های فرسوده فعال می‌توانند برای جایگزینی تاکسی‌ های فرسوده خود با تاکسی‌های برقی در تهران نام نویسی کنند.

تخلیه ماهانه ۵۰۰ تن لجن از کانال های تهران

تخلیه ماهانه ۵۰۰ تن لجن از کانال های تهران

تهران رسانه | هر ناحیه شهر تهران روزانه نزدیک به یک کامیون زباله از داخل کانال‌ها تخلیه می‌کند، که این میزان از نظر تناژ معادل ۵۰۰ تن زباله و لجن در ماه- معادل ۱۰۰ متر مکعب- در شهر تهران است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت