رفع تصرف زمین ملی و دولتی در استان تهران

تحقق ۱۰۸ درصدی تعهد اشتغال در استان تهران

احداث نیروگاه برق خورشیدی در استان تهران

احداث یکصد مدرسه در استان تهران

شنبه 1403/02/08

مصدری خبر داد؛

نشت سازمان متخصصین و مدیران ایران برگزار شد

تهران رسانه | آخرین نشست سازمان متخصصین و مدیران ایران در سال ۱۴۰۲ با نمایندگان دولتی و بخش هیات امنا و نماینده های سازمان برگزار شد.

نشت سازمان متخصصین و مدیران ایران برگزار شد

به گزارش تهران رسانه ؛ سازمان متخصصین و مدیران ایران با نمایندگان دولتی و بخش هیات امنا و نماینده های سازمان نشستی برگزار کرد.

ایمان مصدری ریاست سازمان متخصصین و مدیران ایران در گفت و گو با خبرنگار تهران رسانه گفت: نشستی با حضور تخصصی هیات امنا، معاونین ارشد و مشاوران عالی سازمان متخصصین و مدیران ایران، نمایندگان مجلس به خصوص رئیس کمیسیون تلفیق بودجه و نماینده دستگاه دولتی برگزار گردید.

وی به اهمیت و موضوع این نشست اشاره کرد و گفت: در این نشست تدوین استراتژیک حضور سازمان متخصصین و مدیران ایران در سطح ملی و بین المللی برای تسهیل گری بین دولت و بخش خصوصی اتفاق افتاد.

مصدری به شرح فعالیت سازمان متخصصین و مدیران ایران اشاره کرد و گفت: سازمان متخصصین و مدیران ایران با شعار توانمند سازی متخصصین ، مدیران و کارآفرینان کشور بعنوان یک سازمان پیشرو در امر ارائه خدمات تخصصی به جامعه فرهیخته و کارآفرین کشور بیش از یک دهه فعالیت می نماید و در این مسیر در نقش تسهیلگر برای کسب و کارها و صاحبین مشاغل توانسته تبیین گر مسیر رشد و پیشرفت باشد.

ریاست سازمان متخصصین و مدیران ایران ادامه داد: این سازمان با عنایت به مجوزهای متعددی که از دستگاه های اجرایی کشور دریافت کرده بعنوان بازوی اجرایی امور مختلف از جمله ارزیابی حرفه ای ، مشاوره تخصصی ، عارضه یابی ، برگزاری رویدادهای علمی و ارائه خدمات آموزشی حرفه ای و کاربردی ایفای نقش می نماید.

این مدیر خلاق تصریح کرد: این سازمان با بیش از ۳۹هزار عضو حقیقی و بالغ بر 100 عضو حقوقی و وابسته و مشارکت کننده فعال توانسته در امر ایجاد شبکه تخصصی انتقال دانش و فناوری برای اولین بار در کشور موفقیت های چشمگیری را کسب نماید ، همچنین با توجه به دایره وسیع فعالیت این مجموعه در بخش های مختلف کشور، با ایجاد کمیسیون های موضوعی و تخصصی بصورت متمرکز و فعالانه در صنایع مختلف به ارائه خدمات و راهکارهای اجرایی و تعاملی می پردازد.

مصدری اظهار داشت: سازمان متخصصین و مدیران با باور به نقش متخصصین در رشد و شکوفایی اقتصادی کشور در شرایط کنونی مسیری امن و بستری موثر برای کسب و کارها و جامعه مدیران و متخصصان کشور ایجاد نموده که با اتکا به فضل خداوند متعال و رهنمودهای مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) فعالیت خود را در بخش ملی و بین المللی انجام می دهد.
مجوزها و طرف های تفاهم سازمان عبارتند از :
سازمان امور استخدامی نهاد ریاست جمهوری
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی
وزارت صنعت، معدن و تجارت
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
سازمان ملی استاندارد ایران
شرکت شهرکهای صنعتی ایران
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران
اتاق اصناف ایران
سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور
سازمان پدافند غیرعامل کشور
سازمان مدیرت بحران
پلیس امنیت اقتصادی
دانشگاه آزاد اسلامی
مناطق آزاد کشور و ....




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار در تهران

اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار در تهران

تهران رسانه | در طرح‌ ساماندهی چرخی ها ۹۹ نفر از نیروهای اجرایی معبربان، ۲۸دستگاه خودرو و ۳۱ نفر از نیروهای یگان عملیات راهور تهران حضور دارند.

جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

تهران رسانه | مالکان تاکسی‌ های فرسوده فعال می‌توانند برای جایگزینی تاکسی‌ های فرسوده خود با تاکسی‌های برقی در تهران نام نویسی کنند.

تخلیه ماهانه ۵۰۰ تن لجن از کانال های تهران

تخلیه ماهانه ۵۰۰ تن لجن از کانال های تهران

تهران رسانه | هر ناحیه شهر تهران روزانه نزدیک به یک کامیون زباله از داخل کانال‌ها تخلیه می‌کند، که این میزان از نظر تناژ معادل ۵۰۰ تن زباله و لجن در ماه- معادل ۱۰۰ متر مکعب- در شهر تهران است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت