جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

یک شنبه 1403/02/30

ملارد رسانه؛

پلمپ مرکز تولید رب و ترشیجات در ملارد

تهران رسانه | مراکز غیرمجاز تولید و پخش رب گوجه فرنگی ، ترشی و شوریجات غیربهداشتی و کارگاه بدون مجوز فرآوری بادام زمینی آلوده به کپک توسط کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملارد شناسایی و پلمپ شدند.

پلمپ مرکز تولید رب و ترشیجات در ملارد

به گزارش تهران رسانه ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملارد از کشف و پلمب مراکز غیرمجاز تولید و پخش رب گوجه فرنگی ، ترشی و شوریجات غیربهداشتی و کارگاه بدون مجوز فرآوری بادام زمینی آلوده به کپک توسط کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان این شهرستان خبر داد.

جمشید واشانی گفت: در راستای رسیدگی به گزارشات و شکایات مردمی و پیرو کشفیات و توقیفات صورت گرفته ، ۲ تُن رب گوجه فرنگی و یک تُن ترشی غیربهداشتی بعلاوه یک تُن بادام زمینی آلوده به کپک پس از نتایج حاصله از ارسال نمونه به آزمایشگاه مواد غذائی ، با اخذ دستور دادستان و همکاری شهرداری ملارد در مرکز دفن زباله معدوم شدند و پرونده متخلفان جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملارد اعلام کرد: چهار هزار کیلو مواد خوراکی و غذایی غیربهداشتی در شهرستان ملارد معدوم شد.

این مقام بهداشتی در شهرستان ملارد افزود: در راستای صیانت از سلامت مردم و به دنبال بازدیدهای مستمر و روزانه کارشناسان واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان از سطح شهرها و روستاها ، یک مجتمع پزشکی متخلف، بدلیل عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه ازجمله بکار گیری افراد فاقد صلاحیت و بدون پروانه معتبر با همکاری ماموران واحد پیشگیری نیروی انتظامی پلمپ و پرونده این مجتمع پزشکی نیز به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

مدیر شبکه بهداشت ملارد از عموم مردم خواست تا از خرید و مصرف هرگونه محصولات غذائی که مشخصاتی مانند نام برند، تاریخ تولید و انقضا، مجوز تولید و نشان سلامت یا استاندارد ندارند خودداری کنند .




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت