چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

میرشریفی خبر داد؛

ساخت فاز دوم بیمارستان 160 تختخوابی در شهرستان قدس

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس گفت: با اعتباری بالغ بر 315 میلیارد ریال فاز دوم بیمارستان 160 تختخوابی شهرستان قدس در دست ساخت است.

ساخت فاز دوم بیمارستان 160 تختخوابی در شهرستان قدس

به گزارش تهران رسانه ؛ سیدحسین میرشریفی اظهار داشت: توسعه خدمات درمانی و بهداشتی در این شهرستان یکی از مهمترین نیازها است که باید با تدابیر و برنامه‌ریزی‌ها و تخصیص اعتبارات ایجاد شود.

وی ادامه داد: با توجه به مهاجرپذیر بودن شهرستان و رشد جمعیت لذا می‌طلبد تا طرح‌های درمان و بهداشت در قدس با رشد بیشتری مواجه شود تا بتواند پاسخگوی مردم باشد.

مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس افزود: ساخت و راه‌اندازی بیمارستان‌های تخصصی و همچنین توسعه مراکز درمانی در این شهرستان یکی از مهمترین نیازها است که باید با توجه به ظرفیت‌های موجود با رشد و توسعه همراه شود.

میرشریفی با اشاره به ساخت بیمارستان 160 تختخوابی در این شهرستان ادامه داد: فاز اول این بیمارستان سال 96 به اتمام رسید و هم اکنون فاز دوم آن با اعتباری بالغ بر 315 میلیارد در دست ساخت است که امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده فاز دوم این بیمارستان نیز در مدت زمان تعیین شده به پایان برسد.

وی با تأکید بر اینکه با راه‌اندازی این بیمارستان بخش مهمی از مطالبات مردم قدس در زمینه بهداشت و درمان مرتفع می‌شود، گفت: باید با ساخت و راه‌اندازی مراکز درمانی و بیمارستانی کمبود سرانه‌های درمانی را در قدس جبران کنیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه این بیمارستان متشکل از بخش‌های داخلی، جراحی، کودکان، زنان و زایمان و نوزادان است افزود: یک بخش بستری روانی نیز برای آن پیش‌بینی شده است که بتوان در آن مشاوره‌های درمانی و روانپزشکی صورت گیرد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت