نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

فعالیت در حوزه حجاب توسط ائمه جمعه استان تهران

رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

رفع تصرف زمین ملی و دولتی در استان تهران

پنج شنبه 1403/02/13

بزرگ نیا اظهار کرد؛

افزایش اقامتگاه های نوروزی در استان تهران

نوروز امسال تعداد اقامتگاه ها در استان تهران نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش یافته و تدارک لازم جهت اسکان مسافران دیده شده است.

افزایش اقامتگاه های نوروزی در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ دلاور بزرگ نیا عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از عوارضی تهران - قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان تهران ظرفیت‌های گردشگری بسیاری برای علاقه مندان در حوزه‌های تاریخی، فرهنگی، طبیعت گردی دارد که برای گردشگران بسیار جذاب است.
وی تصریح کرد: در نوروز امسال 30 واحد بوم گردی در مناطق مختلف و در دل طبیعت و روستاهای استان تهران به همراه 10 پایگاه و نوروزگاه مطلوب در تهران طی سراسر ایام نوروز بر پا شده تا گردشگران از آن استفاده کنند.
بزرگ نیا به برگزاری تورهای تهران گردی ارزان قیمت اشاره کرد و افزود: این تورها زمینه ای مناسب و مطلوب برای تامین علاقه مندی های مردم در حوزه های گردشگری و تاریخی به شمار می رود.
وی یادآور شد: سال گذشته حدود 12 اثر تاریخی استان تهران به ثبت رسید و امسال نیز با تفاهم نامه‌ای که بین میراث فرهنگی و شهرداری تهران انجام شده سعی در ثبت آثار بیشتری داریم.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران بیان اینکه تهران به زودی از معبر مسافران به مقصد گردشگری تبدیل می‌شود، اضافه کرد: هویت معماری و تاریخی بناهای قدیمی محفوظ می ماند تا در آینده اینگونه آثار تاریخی ماندگار باشند.
وی یادآور شد: احیای بناهای تاریخی و استفاده شایسته از این آثار افزایش یافته که این به معنای گسترش و رونق بخش گردشگری و تاریخی شهر تهران است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
باغ راه جدید تهران امسال افتتاح می شود

باغ راه جدید تهران امسال افتتاح می شود

تهران رسانه | پروژه باغ راه یک محور گردشگری در مناطق ۱۷و ۱۸ تهران است که در ادامه به رودخانه کن متصل می‌شود و برای تکمیل آن اعتبار ۲۰هزار میلیارد ریالی پیش‌بینی شده است.

نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران

نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران

تهران رسانه | اسامی ۳۲ نامزد دور دوم انتخابات نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس اعلام شد.

پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران

پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران

تهران رسانه | بیش از ۳۰۰ کیلومتر مسیر دوچرخه در سطح شهر تهران ساخته شده است و حدود ۸۰ کیلومتر آن در سطح پارک ها و بوستان ها است که متأسفانه این مسیرها بلا استفاده اند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت