حوزه محیط زیست
انتشار بوی نامطبوع در استان تهران
شستشوی سگ ها در آبخوری بوستان های تهران
کشف پرندگان وحشی و مار در بازار پرندگان تهران
توسعه مسیرهای تندرستی در پایتخت
مشارکت مردمی محور اجرای عملیات آبخیزداری در تهران
مدیرکل دفتر آموزش، ترویج و مشارکت های مردمی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در بازدید از اقدامات آبخیزداری انجام شده در حوزه شمال غرب تهران گفت؛ محوریت در اجرای عملیات آبخیزداری مشارکت مردمی می باشد.
رفع تصرف 2700مترمربع از اراضی ملی فیروزکوه
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فیروزکوه از رفع تصرف 2700مترمربع اراضی ملی واقع در منطقه سائو بزرگ این شهرستان خبر داد.
پیشگیری از تصرفات اراضی ملی در استان تهران
نشست هم اندیشی معاون حفاظت و امور اراضی سازمان جنگل ها با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران و روسای ادارات منابع طبیعی شهرستانهای استان تهران با هدف بررسی راهکارهای پیشگیری از تخریب و تصرفات اراضی ملی و دولتی در استان تهران برگزار شد.
کشف بیش از 3 تن چوب قاچاق در شهریار
سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شهریار از کشف حدود 3/5 تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبرداد.
انتخاب برترین ها در نخستین استارت آپ مدیریت پسماند
نخستین استارت آپ طراحی و تولید تکنولوژی های یادگیری با رویکرد آموزش مدیریت پسماند با انتخاب پنج ایده توسط هیات داوران به اتمام رسید.
ضرورت حفظ و صیانت از اراضی ملی استان تهران
معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: از آنجائی که وسعت زیادی از اراضی استان تهران جزو اراضی ملی می باشد، از این رو حفظ و صیانت از این اراضی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
افتتاح 17 پروژه آبخیزداری در استان تهران
به مناسبت هفته دولت، 17 پروژه آبخیزداری و آبخوان داری با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در استان تهران به بهره برداری می رسد.
برگزاری استارت آپ با رویکرد آموزش مدیریت پسماند
نخسین استارت آپ طراحی و تولید تکنولوژی های یادگیری با رویکرد آموزش مدیریت پسماند برگزار می شود.
آمادگی برای کاهش مشکلات زیست محیطی کهریزک
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند در نشستی با مدیران شهری کهریزک که در راستای بهبود شرایط زیست محیطی این شهر با هم افزایی و تعامل این سازمان برگزار شد بر یکپارچگی و هماهنگی مدیریتی تاکید کرد.
رفع تصرف بیش از 2 هکتار اراضی ملی در دماوند
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند گفت: با هدف حفظ اراضی ملی و انفال و با پیگیری های به عمل آمده بیش از 2 هکتار اراضی ملی منطقه جابان این شهرستان رفع تصرف و به دولت بازگردانده شد.
