آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

فعالیت در حوزه حجاب توسط ائمه جمعه استان تهران

یک شنبه 1403/02/16

طاهری عنوان کرد؛

اطلاع رسانی اثربخشی اقدامات آبخیزداری استان تهران

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران گفت: با توجه به اقدامات خوب و موثری که در حوزه های آبخیز استان تهران با نگاه جامع نگری انجام شده، لازم است اثربخشی این اقدامات اطلاع رسانی و به اطلاع عموم رسانده شود.

اطلاع رسانی اثربخشی اقدامات آبخیزداری استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ مهندس احمد طاهری که در چهاردهمین جلسه ستاد هماهنگی اجرای پروژه های آبخیزداری از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی سخن می گفت افزود: اقدامات آبخیزداری و آبخوان داری به عنوان اقداماتی زیربنایی و با هدف حفاظت آب و خاک در بسیاری از نقاط استان تهران به مرحله اجرا درآمده که با اجرای این اقدامات علاوه بر کنترل سیل و رسوب، شاهد تقویت سفره های آب زیرزمینی و بهبود پوشش گیاهی خواهیم بود.

وی یادآور شد: تاکنون اقدامات اطلاع رسانی و فرهنگسازی خوبی با همکاری رسانه ها صورت پذیرفته اما با توجه به گستردگی فعالیت های آبخیزدرای و کارکردهای این اقدامات، لازم است اثربخشی این فعالیت ها با همکاری و همیاری رسانه های مختلف گروهی بویژه رسانه ملی در اختیار آحاد جامعه قرار گیرد.

این مسئول منابع طبیعی استان تهران با اشاره به اینکه امسال 19 پروژه آبخیزداری در 6 شهرستان استان تهران با اعتباری بالغ بر 280 میلیارد ریال و از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی اجرا می شود اظهار داشت: خوشبختانه سال گذشته نیز اقدامات موثری در برخی از حوزه های آبخیز استان تهران اجرا شد که در پی بارندگی های ابتدای سال جدید این اقدامات توانست علاوه بر کنترل سیل از بروز بسیاری از خسارت های احتمالی جلوگیری کند.

طاهری تأکید کرد: اجرای طرح کاداستر اراضی ملی یکی از سیاست های راهبردی مجموعه منابع طبیعی است که امسال و به طور جد در دستور کار این اداره کل قرار دارد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری در تهران

دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری در تهران

تهران رسانه | دارندگان موتورسیکلت فاقد گواهینامه د رصورت داشتن مهارت کافی و احراز شرایط، می‌توانند با پرداخت مبلغی بسیار کمتر از آنچه باید در فرایند دریافت گواهینامه عادی پرداخت کنند، یک‌روزه صاحب گواهینامه شوند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت