چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

ذوالفقاری بیان کرد؛

تاکید بر تکریم ارباب رجوع در رودهن

بخشدار رودهن گفت: باید خدمات و دستاوردهای ادارات و دهیاری ها به مردم گزارش شود چرا که طی ۴۰ سال عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات خوبی به مردم از جمله روستائیان ارائه شد.

تاکید بر تکریم ارباب رجوع در رودهن

به گزارش تهران رسانه ؛ حمیدرضا ذوالفقاری در دومین جلسه شورای اداری بخش رودهن در سال ۹۷ گفت: در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی استان با کمیته برنامه ریزی شهرستان دماوند۴۶ طرح مصوب شد که از این تعداد ۴ مصوبه مربوط به شهر رودهن و دو مصوبه مربوط به شهر آبعلی است که در حال پیگیری و انجام است.
وی با بیان اینکه در دهه مبارک فجر باید خدمات ۴۰ ساله نظام بطور ویژه مورد انعکاس قرار گیرد گفت: تمامی دستگاه ها باید با آمادگی کافی و لازم در صحنه حضور یابند و دهیاران نیز تمامی خدماتی که در حوزه روستاها صورت گرفته به منصه ظهور رسانند.
بخشدار رودهن تصریح کرد: پیگیری های خوبی در حوزه راه، آب، برق و دیگر خدمات زیربنایی، واگذاری هتل آبعلی از بنیاد مستضعفان به شهرداری آبعلی و همچنین ساماندهی پیست آبعلی در سطح بخش رودهن صورت گرفته است.
ذوالفقاری ادامه داد: امید است با تلاش مسئولان منطقه، مشکلاتی که در حوزه های مختلف طی سال های متعدد شاهد بودیم، مرتفع شود.
وی اظهار داشت: مدیران در معرض دید و قضاوت مردم هستند و حتما باید تکریم ارباب رجوع را در همه حال سرلوحه کار خود قرار دهند.
بخشدار رودهن گفت:با توجه به شرایط حساس منطقه و فشارهای همه جانبه دشمنان به کشور، امسال مراسمات جشن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با شکوه تر از هر سال برگزار می شود.
ذوالفقاری در پایان افزود: بازدید ها و جلسات متعددی برای ساماندهی مسکن مهر انجام شده است واداره برق رودهن هر چه سریعترنسبت به جمع آوری تیرهای مزاحم در معابر و روشنایی فاز شب برخی محله ها از جمله مسکن مهراقدام کند.

اخبار رودهن را در تهران رسانه دنبال کنید




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت