جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

جمعه 1403/02/28

در آستانه شب یلدا؛

اهدای خون خانواده بزرگ اورژانس تهران

خانواده بزرگ اورژانس تهران در آستانه شب یلدا به صفوف داوطلبان اهدای خون پیوستند.

اهدای خون خانواده بزرگ اورژانس تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ در آستانه شب یلدا و شروع جشنواره زمستانی اهدای خون پایتخت با عنوان «ستاره های سرخ شهر»، کارکنان اورژانس تهران در صبحگاه چهارشنبه بیست و هشتم آذر ۱۳۹۷ با حضور در مرکز جامع اهدای خون ستاری به یاری بیماران نیازمند شتافتند.

خانواده اورژانس کشور در سال دوم راه اندازی کمپین «خون قهرمان» و با هدف یاری بیماران در روزهای سرد سال، در آخرین روزهای پاییز ۹۷ توانستند دوباره پیام رسان عشق، نوعدوستی و ایثار باشند تا با اهدای خون، سهمی در تزریق حال خوب به بیماران نیازمند داشته باشند.

دکتر پیر حسین کولیوند؛ رییس اورژانس کشور با اشاره به وجود روحیه جهادی و ایثارگری در جمع کارکنان اورژانس، خاطر نشان کرد: خوشحالیم که در دومین سال راه اندازی این حرکت هماهنگ در کل کشور، کارکنان اورژانس توانستند با انجام این سنت حسنه به یاری بیماران بیایند و امیدواریم این رفتارهای انسانی و خیرخواهانه در جامعه تکثیر شود.

در ادامه حضور باشکوه کارکنان اورژانس تهران در مرکز جامع اهدای خون ستاری، دکتر پیمان صابریان؛ رئیس اورژانس پایتخت گفت: نیروهای اورژانس، شبانه روز در حال خدمت ایثارگرایانه به هموطنان هستند و هر جایی نیاز به امداد و کمک نوعدوستانه باشد، این عزیزان در صف اول هستند و در امر اهدای خون نیز وقتی احساس شد در این روزهای سرد سال، مراجعات مردمی به مراکز اهدای خون با کاهش روبرو شده، این پویش سراسری از سوی خانواده اورژانس در کل کشور انجام شد و امیدواریم این تعاملات با هدف نجات جان بیماران ادامه دار باشد.

دکتر سید مرتضی طباطبایی؛ مدیرکل خون انتقال خون استان تهران نیز ضمن تقدیر از حرکت بزرگ اورژانس کشور در اهدای خون افزود: در زمستان امسال و در قالب جشنواره زمستانی ستاره های سرخ شهر، قصد داریم همشهریان تهرانی را به سمت اهدای خون بر اساس تقویم منظم سوق بدهیم تا با حضور اهداکنندگان مستمر در هیچ روزی شاهد کاهش حضور مردم در مراکز اهدای خون نباشیم.

اخبار اورژانس تهران را در تهران رسانه دنبال کنید




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت