تحقق ۱۰۸ درصدی تعهد اشتغال در استان تهران

احداث نیروگاه برق خورشیدی در استان تهران

احداث یکصد مدرسه در استان تهران

تکریم مقام دختران در استان تهران

جمعه 1403/02/07

القاصی مهر خبر داد؛

پیگیری تخلفات ساخت و ساز در شوراهای تامین استان تهران

تهران رسانه | موارد ساخت و سازهای غیرمجاز در شوراهای تامین سطح استان تهران مطرح و پیگیری می شود.

پیگیری تخلفات ساخت و ساز در شوراهای تامین استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: موارد ساخت و سازهای غیرمجاز در شوراهای تامین سطح استان تهران مطرح و پیگیری می شود.

علی القاصی مهر ظهر یکشنبه در حاشیه افتتاح ساختمان جدید دادگستری پردیس در جمع خبرنگاران گفت: بنای دادگستری پردیس با بنای سه هزار و ۸۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع احداث شده و طی پروژه‌ای که از سال ۹۶ آغاز شده بود، امروز به بهره برداری رسید.

وی گفت: این پروژه با دستور و توجه ویژه رئیس قوه قضائیه تکمیل شد و با اعتباری در حدود ۱۲.۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

رئیس کل دادگستری استان تهران هدف دستگاه قضائی در دوره تحول و تعالی قوه قضائیه را انجام کار و امورات مردم در زمان و مکان مناسب و با کیفیت عالی دانست و در خصوص برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز غیرمجاز گفت: دستگاه قضائی به طور جدی با احداث بناهای غیرمجاز در بستر رودخانه‌ها، تغییر کاربری‌های غیرمجاز و ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد خواهد کرد.

وی افزود: مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز به طور جدی در دستور کار قرار دارد و در برخی از شهرستان‌ها شورای پیشگیری از وقوع جرم و شورای مبارزه با زمین خواری و حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی تشکیل شده است، در پردیس نیز تاکید من به اعضا شورای تأمین و مسئولین این شهرستان این است، که ساخت و سازها و تصرفات غیرمجاز را در شورای تأمین مطرح کرده و نسبت به قلع و قمع موارد غیرمجاز مقابله کنند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

تهران رسانه | مالکان تاکسی‌ های فرسوده فعال می‌توانند برای جایگزینی تاکسی‌ های فرسوده خود با تاکسی‌های برقی در تهران نام نویسی کنند.

تخلیه ماهانه ۵۰۰ تن لجن از کانال های تهران

تخلیه ماهانه ۵۰۰ تن لجن از کانال های تهران

تهران رسانه | هر ناحیه شهر تهران روزانه نزدیک به یک کامیون زباله از داخل کانال‌ها تخلیه می‌کند، که این میزان از نظر تناژ معادل ۵۰۰ تن زباله و لجن در ماه- معادل ۱۰۰ متر مکعب- در شهر تهران است.

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه بوستان محله جوادیه

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه بوستان محله جوادیه

تهران رسانه | پروژه بوستان محله جوادیه در منطقه ۱۶ از مرز پیشرفت ۹۰ درصد عبور کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت