نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

فعالیت در حوزه حجاب توسط ائمه جمعه استان تهران

رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

رفع تصرف زمین ملی و دولتی در استان تهران

شنبه 1403/02/15

پردیس رسانه؛

جذب ۴۰۰ مورد تسهیلات مشاغل خانگی در پردیس

تهران رسانه | در سال گذشته سهمیه تسهیلات مشاغل خانگی (بانوان کارآفرین)‌ شهرستان پردیس ۴۰۰ مورد بود که تمام اعتبار اختصاص یافته و توسط گروه هدف جذب شد.

جذب ۴۰۰ مورد تسهیلات مشاغل خانگی در پردیس

به گزارش تهران رسانه ؛ فرماندار شهرستان پردیس گفت: در سال گذشته سهمیه تسهیلات مشاغل خانگی (بانوان کارآفرین)‌ این شهرستان ۴۰۰ مورد بود که تمام اعتبار اختصاص یافت و توسط گروه هدف جذب شد.

ظفر پورابراهیم در حاشیه افتتاح نمایشگاه بانوان کارآفرین شهرستان پردیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تسهیلات مشاغل خانگی برای بانوان کار آفرین از سوی استان به تولیت بنیاد برکت تخصیص داده می شود و با توجه به جذب کامل سهمیه شهرستان برای سال جاری درخواست افزایش یک ونیم برابری سهیمه تسهیلات را دادیم تا با افزایش تسهیلات به ۶۰۰ مورد خدمات رسانی بهتری به بانوان کار آفرین داشته باشیم.

وی ضمن قدردانی از بخشداری مرکزی و ادارات متولی بابت برگزاری نمایشگاه بانوان کار آفرین در مجموعه فرهنگی ورزشی فاز ۳ پردیس، خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون چهار نمایشگاه با حضور بیش از ۶۰بانوی کار آفرین برگزار شده است.

این مسوول با اشاره به ضرورت ساماندهی بانوان در مجموعه ای ثابت و مجزا، اعلام کرد: در صورت موافقت شرکت عمران و انجام امور اداری مجموعه ای که پیش از این برای برگزاری نماز جمعه استفاده می شد برای برپایی نمایشگاه دائمی بانوان کار آفرین شهرستان در نظر گرفته شده است.

فرماندار شهرستان پردیس با بیان اینکه یکی از مشکلات بانوانی که در حوزه مشاغل خانگی فعالیت دارند، عرضه محصولات است، افزود: بانوان کار آفرین در زمینه تولید محصولات مشکل ندارند و پس از آماده شدن مجموعه نمایشگاهی مشکل عرضه محصولات مرتفع خواهد شد.

پور ابراهیم ادامه داد: شهرداری پردیس در فاز ۳ در حال ساخت بازارچه صنایع دستی است و در حال حاضر پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و پس از افتتاح در اختیار بانوان فعال در حوزه صنایع دستی قرار خواهد گرفت.

از کسب و کارهای خانگی بانوان شهری و روستایی حمایت می کنیم

بخشدار مرکزی پردیس هم در این مراسم گفت: نمایشگاه بانوان کارآفرین به همت بخشداری و با رویکرد حمایت از کسب و کارهای خانگی بانوان روستایی و شهری برگزار شده است.

محمود حیدری ادامه داد: در این نمایشگاه ۵۰ بانوی کارآفرین حضور دارند که ۱۰ نفر از آنها بانوان روستایی ازبخش مرکزی هستند و برگزاری نمایشگاه راهکاری برای حمایت از این بانوان است.

وی اظهار داشت: این شهرستان با وجود بیش از هشت هزار و ۹۰۰ واحد صنفی و صنعتی بزرگ و کوچک و نزدیکی به پایتخت فرصت های ویژه برای کار آفرینی، توسعه و تولید ملی دارد.

نمایشگاه صنایع دستی و کار آفرینی بانوان به مناسبت هفته وحدت به مدت ۵ روز در فاز ۳ پردیس در حال برگزاری است.

در این نمایشگاه آثاری مانند تابلو فرش، گلیم، تابلوهای نقش برجسته و پتینه، محصولات غذایی ارگانیک، تابلوهای منبت و خوشنویسی در طی مدت برگزاری نمایشگاه به علاقمندان عرضه می شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
با «ریحانه اخلاقی» بیشتر آشنا شویم

با «ریحانه اخلاقی» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «ریحانه اخلاقی» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

با «غلامحسین رضوانی» بیشتر آشنا شویم

با «غلامحسین رضوانی» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «غلامحسین رضوانی» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

باغ راه جدید تهران امسال افتتاح می شود

باغ راه جدید تهران امسال افتتاح می شود

تهران رسانه | پروژه باغ راه یک محور گردشگری در مناطق ۱۷و ۱۸ تهران است که در ادامه به رودخانه کن متصل می‌شود و برای تکمیل آن اعتبار ۲۰هزار میلیارد ریالی پیش‌بینی شده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت