نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

چهارشنبه 1403/02/19

کتاب رسانه؛

۲۵۰ جلد کتاب کودک به فشافویه ارسال شد

تهران رسانه | پایگاه نذر و اهدای کتاب فرهنگسرای اندیشه ۲۵۰ جلد کتاب ویژه کودک و نوجوان را به منطقه فشافویه ارسال کرد.

۲۵۰ جلد کتاب کودک به فشافویه ارسال شد

به گزارش تهران رسانه ؛ پایگاه نذر و اهدای کتاب در فرهنگسرای اندیشه اقدامی در راستای رساندن کتاب و منابع کتابخانه‌ای به هم‌وطنان‌مان در سراسر کشور، به ویژه کتابخانه‌ها در مناطق محروم و کمتر برخوردار است.

در قالب این پایگاه نذر و اهدای کتاب، شهروندان و خیرین می‌توانند کتاب‌های بدون استفاده خود را در اختیار فرهنگسرای اندیشه گذاشته تا در قالب یک بسته اهدایی به کتابخانه‌های مناطق محروم ارسال شود.

تاکنون با همکاری عموم مردم، خیرین و ناشران بیش از ۸ هزار جلد کتاب اهدایی، طی ۱۲ مرحله جمع‌آوری شده و در اختیار کتابخانه‌های مناطق محروم در سراسر کشور قرار گرفته است.

جدیدترین فراخوان این پایگاه اختصاص به جمع‌آوری کتاب‌های کودک و نوجوان داشت تا در این قالب آثاری ویژه آنان جمع‌آوری شده و به مناطق محروم ارسال شود. بر این اساس، ۲۵۰ جلد کتاب کودک و نوجوان، امروز ۱۷ دی ماه به کتابخانه دبستان دخترانه بنت الهدی در حسن آباد فشاپویه اهدا می‌شود.

علاوه بر این، ۲ فراخوان دیگر نذر و اهدای کتاب از سوی فرهنگسرای اندیشه در تاریخ‌های ۸ بهمن و ۱۳ اسفندماه منتشر می‌شود. طی این دو فراخوان از عموم خیرین و علاقه‌مندان به دعوت می‌شود تا با اهدای کتاب‌های بدون استفاده خود، در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های اهدایی خود را به فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان دکتر شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفردنیاکی ارسال کنند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت