نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

پنج شنبه 1403/02/20

دماوند رسانه؛

دستگیری ۳ شکارچی غیرمجاز در کوه سفید دماوند

تهران رسانه | سه شکارچی غیرمجاز سابقه دار در منطقه شکار ممنوع کوه سفید دماوند دستگیر و سلاح شکاری و لاشه یک راس قوچ وحشی آز آنان کشف شد.

دستگیری ۳ شکارچی غیرمجاز در کوه سفید دماوند

به گزارش تهران رسانه ؛ رئیس اداره محیط زیست شهرستان دماوند اعلام کرد: سه شکارچی غیرمجاز سابقه دار در منطقه شکار ممنوع کوه سفید دماوند دستگیر و سلاح شکاری و لاشه یک راس قوچ وحشی آز آنان کشف شد.

نقی میزار کریمی در این باره به خبرنگاران گفت: غروب روز گذشته محیط بانان یگان حفاظت این اداره در حین گشت و کنترل ارتفاعات بوا دره منطقه شکار ممنوع کوه سفید متوجه حضور سه نفر شکارچی غیرمجاز می شوند که قوچ وحشی شکار کرده بودند، به سرعت وارد عملیات تعقیب و گریز می شوند.

وی اظهار داشت: نیروهای یگان حفاظت این اداره سریعا برای دستگیری متخلفین وارد عمل شده و همزمان تقاضای اعزام نیروی کمکی می کنند که بلافاصله یک تیم دیگر از ماموران این اداره و کلانتری کیلان هم به محل اعزام می شود.

این مسئول ادامه داد: طی عملیات ماموران در تاریکی شب و کوهستان سخت گذر در نهایت سه نفر شکارچی غیر مجاز با یک قبضه سلاح شکاری، لاشه یک راس قوچ وحشی و سایر آلات و ادوات جرم دستگیر شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند افزود: ۲ نفر از این متخلفان داری سابقه شکار و حمل سلاح غیر مجاز بوده که در این راستا پرونده ای تشکیل و به منظور سیر مراحل قانونی به دادسرای دماوند معرفی و هدایت می شوند.

منطقه ممنوعه کوه سفید در استان تهران و سمنان قرارداشته و سطح شهرستان دماوند را می پوشاند که مساحت این منطقه در حدود ۱۵۰ هزار هکتار است.
از انواع گونه های شاخص جانوری این منطقه می توان به قوچ، میش، کل ، بز، گرگ، روباه و گونه هایی از جمله جوندگان اشاره کرد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت