جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

یک شنبه 1403/02/30

صباغ خبر داد؛

تخریب ۲ ساختمان غیرمجاز در شمال تهران

تهران رسانه | ۲ ساختمان پنج تا هفت طبقه که آرای ماده ۱۰۰ را در دوره گذشته کسب کرده بود، در منطقه یک تهران تخریب شد.

تخریب ۲ ساختمان غیرمجاز در شمال تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ شهردار منطقه یک تهران با تاکید بر جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: ۲ ساختمانی که غیرمجاز ساخته شده بود، بطور کامل تخریب شد.

سیدمهدی صباغ اظهار کرد: عمده ساخت و سازهای غیرمجاز در ارتفاعات گلابدره و امامزاده قاسم (ع) است که در ۱۴ ماه اخیر، ۲ ساختمان پنج تا هفت طبقه که آرای ماده ۱۰۰ را در دوره گذشته کسب کرده بود، تخریب شد.

وی افزود: در دوره مدیریت شهری جدید اجازه ندادیم حتی یک سانتی‌متر دست اندازی شود و به سودجویان اجازه دخل و تصرف ندادیم و در این خصوص هماهنگی لازم میان نیروهای دادستانی، فراجا و شهرداری وجود دارد.

شهردار منطقه یک تهران ادامه داد: رویه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در این منطقه شمالی تهران همچنان ادامه دارد و محکم در این مسیر گام برداشته و مقابل متخلفان ایستادگی می‌کنیم.

صباغ با اشاره به وجود ساختمان‌های پرخطر در این منطقه شمالی تهران گفت: هم اکنون هشت ساختمان پر خطر در این منطقه وجود دارد که تلاش داریم تا پایان امسال ۲ تا سه ساختمان پرخطر را با ایمن سازی از لیست خارج کنیم.

به گفته وی، ایمن سازی ساختمان‌های پرتراکم یکی دیگر از اولویت‌های مدیریت شهری است که در این خصوص اقدامات ویژه در حال انجام است.

ساماندهی ۱۵۰ دست فروش میدان تجریش

وی در خصوص ساماندهی دستفروشان در ایام پایانی سال نیز افزود: در اقدامی بی سابقه بیش از ۱۵۰ دستفروشی که در خیایان شهرداری و میدان تجریش بساط می‌کردند، در محل پایانه سابق ساماندهی شده و با هماهنگی نیروی انتظامی این افراد اجازه فعالیت در خیابان‌های اصلی را ندارند.

شهردار منطقه یک تهران یادآور شد: به واسطه فعالیت دستفروشان در معابر همواره شاهد گره‌های ترافیکی بودیم که این امر مشکلاتی را برای تردد شهروندان و خودروها بوجود می‌آورد.

منطقه یک شهرداری تهران در منتهی‌الیه شمال شرقی این شهر واقع شده‌ و شمالی‌ترین منطقه شهر تهران شناخته می‌شود، این منطقه از شمال (شمیران) به رشته‌ کوه البرز، از غرب به منطقه اوین، از جنوب به بزرگراه شهید چمران و بزرگراه مدرس و بزرگراه شهید صدر و از شرق به لواسانات محدود می‌شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت