نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

چهارشنبه 1403/02/19

طباطبایی خبر داد؛

آغاز جشنواره زمستانی اهدای خون در پایتخت

جشنواره زمستانی اهدای خون از شب یلدا با حضور شهروندان نوعدوست تهرانی در پایتخت شروع شد.

آغاز جشنواره زمستانی اهدای خون در پایتخت

به گزارش تهران رسانه ؛ دکتر سید مرتضی طباطبایی؛ مدیر کل انتقال خون استان تهران در مورد راه اندازی جشنواره اهدای خون در پایتخت گفت: این جشنواره با عنوان «ستاره های سرخ شهر» تا نوروز ۹۷ ادامه پیدا خواهد کرد و قرار است با ترویج فرهنگ اهدای خون از خیرخواهان و نوعدوستان تهرانی دعوت شود تا در روزهای سرد سال هم به نجات جان بیماران فکر کنند.

وی در ادامه با اشاره به اجرای برنامه های متنوع با محوریت ترویج فرهنگ اهدای خون گفت: طی برنامه ریزی های انجام شده قرار است در طول برگزاری این جشنواره یک دیدار خیریه بین ستاره های پرسپولیس و استقلال با هدف کمک به بیماران نیازمند به خون برگزار شود که هماهنگی آن بر عهده سفیر اهدای خون و ملی پوش اسبق فوتبال ایران آقای بهنام ابوالقاسم پور است.

مدیرکل انتقال خون استان تهران افزود: با تشکیل کمیته ویژه ادبیات و طنز، در حال هماهنگی برای برگزاری شب شعر طنز، نمایشگاه کاریکاتور و استندآپ کمدی با حضور فعالان سرشناس این حوزه و با محوریت ترویج فرهنگ اهدای خون در جامعه هستیم که برنامه های دیگری نیز در دست تهیه است تا بتوانیم از ظرفیت های مختلف در راستای شناساندن فرهنگ انسانی اهدای خون به شهروندان نوعدوست، بهره ببریم.

وی در پایان گفت: در جشنواره زمستانی اهدای خون در پایتخت، هدف اول ما این است که برای اهداکنندگان خون در یک نظام فرهنگی و اخلاقی، تقویم اهدای خون تعریف کنیم تا هر اهدا کننده خون بر اساس زمان و به صورت مستمر و منظم در مراکز اهدای خون حضور پیدا کند که اگر محقق شود، دیگر شاهد کاهش مراجعه شهروندان به مراکز اهدای خون در فصول گرم و یا سرد سال نخواهیم بود.

اخبار اهدای خون استان تهران را در تهران رسانه دنبال کنید




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت