چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

یک شنبه 1403/02/30

با حضور مسئولان برگزار شد؛

انتخابات هیئت رئیسه روابط عمومی در شهرستان قرچک

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران اظهار کرد؛ سه اصل آمایش، پایش و پالایش باید در سیستم کاری روابط عمومی مدنظر قرار گیرد.

انتخابات هیئت رئیسه روابط عمومی در شهرستان قرچک

به گزارش تهران رسانه ؛ امین بابایی در جلسه انتخابات هیئت رئیسه روابط عمومی های شهرستان قرچک که با حضور فرماندار و مسئولان روابط عمومی ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، از منظر و نگرش علمی به جایگاه روابط عمومی پرداخت و افزود: روابط عمومی در جهان بعنوان پایگاه مدیریتی اصلی تعریف می شود.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به مقوله جهانی شدن اشاره کرد و بر استفاده از ظرفیت رسانه ها تأکید کرد.

این مسئول عنوان کرد: نگاه سنتی در مدیریت، هنوز رابط عمومی را یک جایگاه خدماتی می داند که صرفاً برای نصب پلاکارد، توزیع بروشور و تهیه عکس فعالیت دارد اما روابط عمومی دارای جایگاه والایی است که برای اعمال سیاست ها، تأمین نیاز عمومی مردم، ایجاد امنیت خاطر آنها و همچنین پیشبرد سیاست های فردی که مبتنی بر ارزشهای ناب انسانی و اسلام ناب محمدی(ص) است ایفای وظیفه می کند.

بابایی از مسئولان روابط عمومی ها خواست تا به جایگاه خود ایمان و اعتقاد داشته باشند و همچنین خاطرنشان کرد: روابط عمومی محل هنرمندی مسئولان مربوطه بوده و شالوده آن عشق است.

وی خطاب به مدیران روابط عمومی ها گفت: جایگاه روابط عمومی را کوچک نشمارید، کوچک انگاری و ساده انگاری برای این حوزه سم است.

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران به ضرورت تعامل سازنده روابط عمومی با خبرنگاران اشاره کرد و افزود: روابط عمومی از ظرفیت پر توان خبرنگاران بعنوان بازوان اجرایی کمک بگیرد.

نقادی همراه با پیشنهادات سازنده باشد

وی همچنین به مقوله نقد و نقادی اشاره ای داشت و نقدی را سازنده دانست که در کنارش پیشنهادات سازنده ارائه شود.

بابایی یادآور شد: سه اصل آمایش، پایش و پالایش باید در سیستم کاری روابط عمومی مدنظر قرار گیرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران در ادامه و پس از استماع نظرات برخی مسئولان روابط عمومی ها، اشاره ای به شرایط فعلی فضای مجازی و وجود کانال های فراوان غیر رسمی داشت و گفت: اگر روابط عمومی خوراک خبری مطلوب و در خور شأن نیاز جامعه تولید کند، مخاطب نیازی به استفاده از کانالهای غیررسمی ندارد چرا که برخی از این کانالها بجای ترویج فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی به فرافکنی دست زده و به عارضه ای برای عرصه اطلاع رسانی مبدل شده اند.

وی تأکید کرد: یکی از مشکلات و چالشهای دولت یازدهم و دوازدهم اطلاع رسانی نامطلوب خدمات است که بایستی خروج از این وضعیت با همت و تلاش مسئولان روابط عمومی ها صورت گیرد.

همچنین رئیس شورای اسلامی شهر قرچک روابط عمومی ها را بازوان مدیران اجرایی خواند و اهمیت به نقش آنها را ضروری عنوان کرد.
اژدر نوروزپور در جلسه انتخابات هیئت رئیسه روابط عمومی های شهرستان قرچک ضمن تقدیر از نگرش فرماندار شهرستان به عرصه اطلاع رسانی، از اعضای هیئت رئیسه قبلی روابط عمومی های شهرستان تقدیر بعمل آورد.
وی از روابط عمومی ادارات خواست با مدیریت و تهیه اخبار مطلوب در ارتقای همه جانبه ادارات خود کوشا باشند و در انعکاس خدمات بیش از گذشته تلاش کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر قرچک همچنین از مسئولان روابط عمومی ها خواست در انعکاس اخبار به روز باشند و ضمن شفاف سازی خدمات، مردم را در اسرع وقت از اقدامات خدمتگزاران به ویژه مسئولان مدیریت شهری آگاه کنند.

اخبار شهرستان قرچک را در تهران رسانه دنبال کنید




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت